Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Трошки про програму регіоналів "Доброго ранку, країно!" і так звану "цензуру"

Natalie Sedletska
Цікава історія розгорнулась на Суспільному.
Ви могли зустрічати у стрічці новину, що "Zurab Alasania закрив ранкову програму, після того як в її ефірі з різкими заявами проти влади виступила Юлія Тимошенко".
Як автор програми антикорупційних розслідувань, яка 4 роки виходить на цьому каналі - вирішила розібратись. Невже справді цензура? І чи справді Зураб не витримав натиску Банкової?
Простий аналіз публічної інформації показує, що це - неправда. Але історія дуже цікава і повчальна.
Автори програми "Доброго ранку, країно!" заявляють, що рішення зупинити вихід програми керівництво каналу ухвалило саме ПІСЛЯ ефіру з Тимошенко (див. скрін). Як причина-наслідок.
Насправді ж, рішення припинення співпраці було ухвалене ЗА МІСЯЦЬ до ефіру з Тимошенко. Аргументи, що листа не отримали, він десь загубився - одразу відпадають.
З відкритого судового реєстру бачимо, що автори програми ще в червні, отримавши такий лист - звернулись до суду, з вимогою визнати договор діючим, і змусити НСТУ і надалі транслювати програму. Ось доказ: http://reyestr.court.gov.ua/Review/74969357
Тепер про сам проект "Доброго ранку, країно!"
Він виготовляється не колективом НСТУ, а стороннім продакшном.
Називається ТОВ Ера-Медіа.
Це - медіа-актив відомого політика Андрія Деркача. Чим відомий? Колишній регіонал. В 90-ті навчався у Вищій школі КДБ в Росії (зараз - Академія ФСБ). Очолюючи державний Енергоатом, утримував наші українські АЕС на голці залежності від ядерного палива російської корпорації "ТВЕЛ". Казково збагатився. Один з гарантів інтересів Російської православної церкви в Україні.
Деркач як медіапартнер "дістався у спадок" Суспільному ще з часів коли це був Перший Національний і повністю контролювався владою.
І ось новий менеджмент після Майдану потрохи відмовлявся від послуг Андрія Деркача.
Що ж зробив його продакшн, коли отримав повідомлення про непродовження контракту на наступний рік?
Вже знаючи, що канал хоче припинити співпрацю, за 5 днів до останнього ефіру - автори програми покликали у студію Юлію Тимошенко. Де вона й зробила гучні заяви "про домовленість Порошенка з бойовиками".
Готово. Тепер можна розганяти типову маніпуляцію, що "програму вирішили закрити після ефіру з Тимошенко"!
Цікаво тільки - чи знала про все це Тимошенко і якщо так - чому вирішила взяти участь в порятунку острівця медіавпливу проросійського політика Деркача напередодні виборів?
P.S.: Я впевнена, що тиск на керівництво будь-якого каналу, а тим паче залежного від бюджетного фінансування - напередодні виборів буде посилюватись.
Але саме ця історія - не про свободу слова. Прикро дивитись, як чутлива тема цензури експлуатується не заради власне захисту свободи слова, а в політичних інтересах медіавласників. Заручниками яких стає творчий колектив і журналісти.



Tags: UA:Перший, антизомби, вбросы, зрадофилы, информационные враги, ликбез, передачи, пропагандоны, телевидение, телеканалы, цензура
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments