Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Як в Україні ничегониделаеца: № 217 (огляд)

Посилання на всі частини дайджесту "Як в Україні ничегониделаеца" знаходяться тут (№№ 01-100) і тут (№№ 101-передостання)

Українське авіабудування на 7 років звільняється від податків



Відповідні зміни до Закону України набули чинності 1 січня 2018 року, передає Харківське державне авіаційно виробниче підприємство у Facebook.

Зокрема говориться, що «до 1 січня 2025 року звільняється від оподаткування прибуток підприємств – суб’єктів літакобудування, що визначені відповідно до норм статті 2 Закону України “Про розвиток літакобудівної промисловості”».

Таке рішення буде позитивним, як для всієї галузі, так і для окремих підприємств, вважає директор Департаменту фінансів Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Богдан Козлов.

«Будь-яке зниження податкового навантаження є позитивним рішенням. Зміни передбачають, що вивільнені кошти (суми податку, що не сплачуються до бюджета та залишаються в розпорядженні платника податку) будуть використовуватися на науково-дослідні та дослідницько-конструкторські роботи з літакобудування, створення чи переоснащення матеріально-технічної бази, збільшення обсягу виробництва, запровадження новітніх технологій. Тобто кошти залишатимуться на підприємстві для розвитку, для поточних і капітальних ремонтів, для інвестицій.

Друге те, що це зроблено для авіаційної галузі, яка зараз в скрутному становищі. Важливо, що ці зміни відносяться до всіх суб’єктів літакобудування. Тобто для цілої галузі позитивно, – підкреслює Богдан Миколайович. – Що стосується ХДАВП, на жаль, зараз ми збиткові, але якщо ми будемо працювати за тим стратегічним планом, який ми задумали, і все виконаємо, то плануємо вийти на прибуток. Звільнення від сплати податку на прибуток дозволить прискорити процес оновлення, переоснащення та модернізації на підприємстві, якраз те, що потребує авіаційна галузь України. Тобто в цілому це позитивний момент. Миттєвого ефекту очікувати не слід, але у довгостроковій перспективі ефект буде».

В Никополе на канадские деньги построили солнечную электростанцию

В Никополе на канадские деньги построили солнечную электростанцию
Фото: vesti.dp.ua

В Никополе Днепропетровской области построили солнечную электростанцию мощностью 80 МВт электроэнергии ежедневно, в которую канадская компания "TIU Canada Ltd" инвестировала 11 млн евро. Об этом сообщили в пресс-службе Никопольского завода ферросплавов, на территории которого разместился энергетический объект.

"Строительство солнечной электростанции в городе благодаря канадским инвестициям – это большой шаг вперед в признании инвестиционной привлекательности Никополя и развитии международного сотрудничества, которое уже принесло результаты местной громаде в виде создания 25 новых рабочих мест. Местный бюджет уже получил более 2 млн гривень аренды за 15 гектаров земли, на которой построена станция. Мы надеемся, что это начало плодотворного сотрудничества, которое продолжится не только в энергетической сфере", - отметил городской голова Никополя Андрей Фисак.

Как рассказал представитель компании-инвестора Иван Бачинский, 11 млн евро, которые канадская сторона вложила в солнечную электростанцию, стали крупнейшей инвестицией с момента подписания Соглашения о свободной торговле между Украиной и Канадой. Сейчас станция готова к работе, в НКРЕКП уже утвержден зеленый тариф.

Солнечную электростанцию в Никополе возвели за полгода. Она состоит из 32 тысяч солнечных панелей и 392 инверторов, которые были установлены для управления напряжением. Более чем 105 километров кабеля были проложены во время строительства на участке площадью 15 га, который не использовался Никопольским заводом ферросплавов и находился в коммунальной собственности города. Возводила объект компания "Экотехник Никополь", а панели устанавливал генподрядчик – украинско-французская фирма "Helios Strategia".

Предварительно установлено, что количество выбросов углекислого газа по сравнению с угольными электростанциями в настоящее время уменьшено на 12 738 тонн за год.

Ізмаїльський морський порт закупить нове обладнання



Делегація в складі представників ДП ”Ізмаїльський морський торговельний порт” та ДП “Стивідорна компанія” Ольвія “(Миколаїв) відвідала заводи Terex Deutschland GmbH (Німеччина) та MANTSINEN Group Ltd Oy (Фінляндія).

Як заявили в адміністрації порту, поїздка делегації пов’язана з намірами в поточному році придбати чотири автонавантажувачі, пневматичний перевантажувач і насадку для зачистки вагонів, передає ЦТС.

Ізмаїльські портовики ознайомилися з виробничими потужностями та вивчили характеристики техніки, яка їх цікавить, а також обмінялися досвідом щодо використання пневматичного перевантажувача в СК “Ольвія” і прибалтійських портах.

Пневматичний перевантажувач значно прискорює вантажні операції і не завдає таких ушкоджень вагонам, як при використанні грейфера. Після випробування техніки буде прийнято рішення щодо придбання ще кількох пневматичних перевантажувачів або вагоноперекидача

Всього у 2018 році порт планує направити 64 млн гривень на оновлення портового обладнання.

Шепетовский ремонтный завод в прошлом году передал армии 150 единиц артвооружения

Шепетовский ремонтный завод в прошлом году передал армии 150 единиц артвооружения
Фото: Укрборонпром

Государственное предприятие "Шепетовский ремонтный завод", который входит в состав ГК "Укроборонпром", завершил 2017 год 100% выполнением государственного оборонного заказа, по которому украинское войско получило порядка 150 единиц артиллерийского вооружения. Об этом сообщает пресс-служба Укроборонпрома.

"В прошлом году завод направил в Вооруженные силы Украины самоходные артиллерийские установки, включая 2С3 "Акация" и 2С1 "Гвоздика", реактивные системы залпового огня БМ- 21 "Град", а также другое дальнобойное вооружение. Кроме того, предприятием изготовлено и выпущено свыше 150 комплектов ЗИП для Министерства обороны Украины, Национальной гвардии и других силовых структур Украины", - идет речь в сообщении.

Кроме того, в рамках дозагрузки предприятия после выполнения государственного оборонного заказа, "Шепетовский ремонтный завод" выполнил работы в рамках экспортной деятельности.

Такая работа позволила "Шепетовскому ремонтному заводу" получить доход в размере более чем 360 млн грн, а также оплатить в бюджеты всех уровней порядка 65 млн грн налогов. При этом в 2014 году эти показатели были на уровне 99,7 млн грн и 10,5 млн грн, отметили в компании.



Подчеркивается, что предприятие продолжает увеличивать свой вклад в укрепление обороноспособности Украины, успешно выполняя разработку нового вооружения для украинской армии. Так, силами предприятия был изготовлен и представлен специальный монтажный комплект артиллерийской части 122 мм РСЗО БМ-21 "Град", который полностью изготовлен из украинских комплектующих.

Этот комплект может устанавливаться на любую платформу, не привязываясь к конкретному типу автомобильного шасси. Кроме того, интеграция новых цифровых технологий позволяет осуществлять наводку на цель непосредственно из кабины, обеспечивает высокоточную навигацию и топографическую привязку, а также позволяет значительно уменьшить время на разворачивание и сворачивание комплекса на позиции благодаря внедрению автоматических режимов работы.

Эти нововведения, подчеркивают в Укроборонпроме, позволяют значительно расширить боевую эффективность реактивной системы залпового огня, сократить время пребывания на огневой позиции и повысить точность ударов.

Кроме того, предприятие одновременно работает над модернизацией и боевой машины 9П140 РСЗО "Ураган" на автомобильном шасси КРАЗ, которая тоже была успешно представлена на выставке "Оружие и безопасность" 2017 года.

На Чернігівщині запрацює станція з дослідження річки Дніпро на сонячній енергії



Чернігівський національний технологічний університет, Деснянське басейнове управління водних ресурсів та громадська організація «Доброчин» спільно з білорусами реалізують проект моніторингу параметрів води у Дніпрі.

Суть проекту полягає у створенні системи моніторингу води в Дніпрі на території України і Білорусі, повідомляє EcoTown.com.ua.

Проект плануємо реалізувати за 16 місяців, зараз якраз триває його реєстрація, – говорить завідувач кафедри Біомедичних радіоелектронних апаратів та систем ЧНТУ Олександр Велігорський. – До кінця березня 2019 року в Любечі Ріпкинського району та в Лоєві Гомельської області мають з’явитися дві автономні безпровідні станції, що живитимуться від сонячних панелей вдень та від акумуляторів у темний час доби. Станції будуть встановлені на берегах Дніпра: зверху розміщуватимуться сонячні панелі, а знизу, глибоко під землею, від кожної станції до річки йтиме труба – у місці її виходу будуть встановлені датчики. З їх допомогою можна буде дізнатися про рівень води, ступінь забруднення, її температуру тощо.

Отримана інформація передаватиметься через мобільний інтерфейс на сервер, до якого матимуть доступ усі користувачі. Таким чином можна відслідкувати зміну параметрів протягом певного часу. У випадку швидкого підйому рівня води, значного забруднення тощо спрацьовуватиме служба смс-інформування для ДСНС України.

Університет займається технічною складовою проекту, Деснянське басейнове управління завідуватиме роботами на місці, шукатиме підходящу ділянку для станції. Громадська організація взяла на себе роботу з населенням. Аналогічні дії проводяться і в Білорусі, – пояснює Олександр Велігорський. – Коли станція запрацює, ми обов’язково розмістимо інформацію про неї у Любецькому музеї, також створимо сайт, на якому кожен зможе знайти всю зібрану станцією інформацією про Дніпро.

Станції в Любечі і Лоєві збудують за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект коштує 235 тисяч євро. 90 % цієї суми – це внесок ЄС. Решта – учасників проекту, тобто України і Білорусі (витрати поділено порівну).

Ми вже відправили всі необхідні документи до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Тільки-но отримаємо відповідь, нам надійде перший транш і можна буде приступати до практичної реалізації проекту, – підсумував Олександр Велігорський.

Вагоностроители выходят из пике — рост в 2,4 раза

В 2017 году украинские предприятия произвели более 6800 грузовых вагонов, почти 40% из которых пришлось на заводы "Укрзалізниці", которая за год нарастила производство в 7 раз, но все равно выпустила почти на 400 вагонов меньше запланированного. Каким будет для вагоностроителей 2018 год?

Уже второй год подряд вагоностроительная отрасль показывает стабильную динамику роста. Согласно данным Государственной службы статистики Украины, за 2017 год вагоностроительные предприятия произвели 6831 вагон, что в 2,4 раза больше, чем в 2016 году. При этом в 2016 году, когда было произведено 2811 вагонов, рост составил 2,5 раза по сравнению с 2015 годом. Конечно, до рекордного 2011 года, в котором было выпущено почти 53 тыс. единиц вагонов, еще далеко, но результаты уже утешительные.

Вагоны 2017 инфографика

Раньше для вагоностроителей основным заказчиком выступала Россия и страны Таможенного союза. В 2011 году из 52,7 тыс. произведенных вагонов на экспорт ушло 44 тыс., из которых 39 тыс. единиц - на РФ. Напомним, что в этот период на РФ наблюдался отложенный спрос, который реализовался в 2010-2012 гг. Однако, уже 2012 года Россия стала ограничивать доступ украинских вагонов на свой рынок различными механизмами, в частности, отменой сертификатов на литье и вагоны. В августе 2013 г. временная мера стала носить постоянный характер и распространилась на все наши заводы.

Украинские вагоностроители не сумели вовремя подстроиться под изменения, и уже в 2015 году рынок рухнул в 50 раз по сравнению с 2011 годом - до 1,1 тыс. вагонов.

В этом году украинский ж/д монополист намерен получить в два с половиной раза больше новых грузовых вагонов, чем в 2017-м. По словам руководителя ПАО УЗ Евгения Кравцова, имеется в виду строительство на собственных мощностях и закупка у сторонних поставщиков. Согласно проекту финплана ПАО "Укрзалізниця", всего в планах получение 7150 грузовых вагонов, из которых 7050 полувагонов и 100 фитинговых платформ. Все фитинговые платформы будут закуплены у сторонних производителей, как и 3450 полувагонов. 3 тыс. единиц последних намерены приобрести за счет кредитных средств международных финансовых организаций. Еще 3600 полувагонов должно быть выпущено собственными вагоностроительными заводами "Укрзалізниці" - это почти на тысячу единиц больше, чем было построено УЗ в ушедшем году и на 600 больше не достигнутого планового показателя того же 2017 года, передает ЦТС.

Стоит отметить также, что дерегуляция тарифов УЗ на собственные вагоны сделает рынок для частных инвесторов более прогнозируемым и привлекательными. На это, по крайней мере, рассчитывают в компании.

Бизнес со своей стороны говорит, что до отмены 209 постановления Кабмина парк УЗ имел ценовое преимущество. Сейчас компания сможет установить рыночные расценки на логистические услуги. "В будущем это может привести к росту доходности на рынке подвижного состава. Что, в свою очередь, должно стимулировать к приобретению новых вагонов, а также локомотивов", - отмечает генеральный директор "Лемтранса" Владимир Мезенцев.

Павло Руденко отмечает, что, вероятно, рост производства грузовых вагонов продолжится, однако темп будет зависеть от нескольких факторов, среди которых стоит отметить тендеры на закупку вагонов.

Нібулон почав переробляти зернові відходи у паливні брикети



На підприємствах компанії «НІБУЛОН» розпочала роботу сучасна лінія з перероблення зернових відходів у паливні брикети.

Зокрема, використовуються відходи, утворені внаслідок очищення та сушіння зерна, особливо насіння соняшнику, повідомляє AgroTimes.

Перша лінія з брикетування зернових відходів виробництва компанії «Зерма-Україна» встановлена наприкінці минулого року на Колосівському елеваторі.

Сьогодні брикети власного виробництва використовуються і на інших підрозділах компанії, де є твердопаливні котли: філії «Новоодеська», «Прибужанівська», «Баштанська», «Кам’янець-Подільська».

В адміністративно побутових та виробничих приміщеннях філій вже встановлено сучасні твердопаливні котли на філіях «Новоодеська» (3 шт.) загальною потужністю 300 кВт, «Прибужанівська» (1 шт.) потужністю 100 кВт, «Тетерів» загальною потужністю 200 кВт.

Ці котли здатні працювати на різних видах альтернативного палива (дрова, пелети, брикети), які значно дешевші ніж газ, зазначають у компанії.

Фахівці «НІБУЛОНу» також розглядають можливість встановлення на одній з філій компанії у Вінницькій області подібного або іншого обладнання для брикетування з метою зменшення витрат на транспортування відходів з філій, які розташовані у Вінницькій, Хмельницькій та Житомирській областях.

Загалом на сьогоднішній день перероблено близько 50 тонн відходів, з яких отримано 40 тонн готових брикетів та 477 кг рослинної технічної олії.

На філії компанії передано 24 тонни готових брикетів для спалювання в твердопаливних котлах.

За планом на 2017/18 маркетинговий рік, на потужностях Колосівського елеватора заплановано переробити ще близько 600 тонн відходів олійних культур.

В Україні розпочались продажі комерційних електромобілів


Nissan e-NV 200 у вантажній версії Фото: ecocars.com.ua

Як передає Auto-Consulting в Україні стартували продажі електромобілів Nissan e-NV 200 з пробігом у пасажирській та вантажній версії.

Цей електромобіль був розроблений на базі моделей NV 200 та Leaf, відноситься до класу мінівену, вантажопід’ємність якого складає до 770 кг. Потужність двигуна: 109 к.с. Коробка передач: Автоматична. Запас ходу: до 175 км. Максимальна швидкість: 160 км/годину

Зазначається, що обслуговування Nissan e-NV200 на 40% дешевше ніж в аналогічних у класі машин з дизельними двигунами.

Украина в прошлом году увеличила экспорт сахара почти на 30%

Украина в прошлом году увеличила экспорт сахара почти на 30%

Отечественные аграрии по 2017 календарный год экспортировали 598,7 тыс. т сахара на сумму $279,9 млн, что на 29% больше, чем годом ранее – 465,6 тыс. т. Об этом сообщает пресс-служба НАСУ "Укрцукор".

«Экспорт сахара по результатам календарного года увеличился почти на 30%. Также, изменилась и его география – крупнейшими импортерами в этом году стали Шри-Ланка – 69,03 тыс. т, Турция – 49,1 тыс. т, Азербайджан – 44,9 тыс. т, Судан – 40,0 тыс. т, Ливия – 39,9 тыс. т и Кот-д'ивуар – 34,5 тыс. т, в то время как в прошлом году основными странами-покупателями были Шри-Ланка, Грузия, Тунис, Румыния, Египет», - пояснила руководитель аналитического отдела НАСУ «Укрцукор» Руслана Бутило.

Кроме того, за декабрь экспортировано 46,6 тыс. т сахара. Таким образом, за 4 месяца текущего маркетингового года 174,0 тыс. т сахара уже поставлено на внешние рынки, что вдвое меньше, чем на аналогичный период прошлого года – 343,9 тыс. т.

«Этот год был не слишком благоприятным для отечественных экспортеров, ведь цены на внешнем рынке были ниже. Кроме того погодные условия сыграли определяющую роль на качестве сахарной свеклы, в результате чего имеем более низкую сахаристость. Однако Украина смогла все же реализовать все запланированные контракты, а о перспективах и прогнозах на будущее будем говорить на ежегодном сахарном конгрессе Sugar World 2018», - подытожила эксперт.

Как сообщили в профильной ассоциации, по состоянию на 23 января изготовлено 2,05 млн т сахара и переработано 14,26 млн т сахарной свеклы. С начала производственного сезона работало 46 сахарных заводов, из которых еще 3 продолжают варить сахар.

Під Дніпром побудують міні-завод з утилізації небезпечних відходів



В промзоні села Партизанське, що під Дніпром, збираються будувати невелике підприємство з утилізації небезпечних відходів, в тому числі ртутних ламп.

Одним з інвесторів цього міні-заводу виступає Голова громадської ради при Державній екологічній інспекції в Дніпропетровській області Тетяна Лампика. У прес-центрі Забеби Тетяна Лампика розповіла про підприємство, яке збираються будувати під Дніпром.

У якості не активіста-еколога я вперше в цій студії, – сказала Тетяна. – Я одна з інвесторів, і розповім абсолютно все, що стосується об’єкта, адже в рамках нового закону і екологічного спрямування необхідна дискусія між бізнесом і суспільством.

Ідея відкрити підприємство, де будуть перероблятися відходи 1,2 і 3 класу небезпеки, виникла в 2014 році, але до кінця 2016 року ліцензійних умов не було. Ці роки ми вважали, вивчали ситуацію в країні, дивилися, що відбувається в законодавчому полі .

За останні роки в країні видано до 300 ліцензій, 90% з них, за словами Тетяни Лампік, були липовими, тобто підприємства, які отримали ліцензії не мали потужностей для переробки небезпечних відходів. Одна і та ж майданчик могла використовуватися під кілька ліцензій. Як наслідок – по всій Україні знаходили відходи – пестициди, лампи, біовідходи, які перевізники просто висипали на звалищах, в промзонах, а часом і просто на узбіччях доріг.

У 2017 році ми почали розробляти проект, сьогодні він практично закінчений, але подавати його на сертифікацію не було сенсу в зв’язку з вступом в силу закону про ОВС (оцінка впліву на довкілля). Треба виконувати процедуру, частиною якої є громадські слухання. З учорашнього дня висить повідомлення про планову діяльності в реєстрі ОВС. Там є інформація про проект. Якщо відкрити повідомлення, то в кінці дано координати міністерства, і туди вже можна подавати зауваження, пропозиції, питання. 20 днів повідомлення буде висіти в реєстрі. Потім міністерство призначить громадські слухання. І це вже буде відкрите спілкування, де кожен зможе задати питання.

Довго вибирався промисловий майданчик. Це буде завод в мініатюрі, який займе територію близько 2 соток. Буде стояти обладнання з утилізації відходів 1,2, 3 класу небезпеки. «Утилізувати будемо все, крім батарейок. В Україні сьогодні немає підприємств з утилізації, відходи мігрують, їх закопують. Дніпро і область – промисловий центр і має бути таке підприємство. Ртутні лампи відносяться до першого класу небезпеки, але їх періодично знаходять на смітниках. Установка за 8 годин переробляє 100 ламп і за 2 місяці всі відходи, які сьогодні зберігаються навіть в школах, будуть перероблені. Але основне, що перероблятиме завод – промислові відходи 3 класу небезпеки – все що забруднено нафтопродуктами, залишки лаків, фарб, емульсії, то, що залишається на виробництві – шлами, шлаки, рідкі побутові відходи і т.д. На підприємстві буде створено до 30 робочих місць, практично всі буде автоматизовано. Саме підприємство буде відкрито в промзоні з дотриманням всіх санітарних норм. Відстань до станції Балівка – 1000 метрів, до Партизанського – 1000 метрів, – сказала Тетяна Лампика.

Зимний туристический форум пройдёт в Запорожье

Зимний туристический форум пройдёт в Запорожье

В Запорожье состоится туристический форум - "Презентация туристического потенциала Запорожского края в зимний период". Об этом сообщает Департамент информационной деятельности и коммуникаций с общественностью Запорожской облгосадминистрации.

"Запорожская область и зимой привлекает туристов и гостей - только на зимние праздники учреждения культуры областного центра посетили тысячи гостей края. Живописные берега Днепра, сакральные Хортица и Каменная Могила, музеи, театры и филармония, "зеленые усадьбы", гостиницы и оздоровительные комплексы на побережье Азовского моря гостеприимно принимают посетителей в любое время года. Отдельная отрасль туризма Запорожского края - предоставление оздоровительных и лечебных услуг в многочисленных здравницах Азовского побережья. Именно на оздоровительный туризм будет сделан акцент во время работы туристического форума", - говорится в сообщении.

По данным ЗОДА Форум стартует в Запорожском областном краеведческом музее 2 февраля. Проводить его будет Департамент культуры, туризма, национальностей и религий облгосадминистрации.

5 тисяч домогосподарств Донеччини й Луганщини отримають корми для сільгосптварин



5 тис. домогосподарств із 32 населених пунктів Донецької області і 17 сіл Луганської області отримають допомогу в рамках програми ФАО з реагування у надзвичайних ситуаціях і відновлення постраждалих від військової агресії Росії на східній України.

Всі населені пункти, обрані для надання допомоги, розташовані в 5-10 км від лінії розмежування, повідомляє AgroTimes.

Цього разу малі фермерські господарства отримають допомогу у вигляді кормових наборів для сільгосптварин. Загальна кількість одержувачів допомоги в рамках цієї програми складе 45 тис. осіб.

Кожне домогосподарство-одержувач отримає набір зі 125 кг концентрованого корму (по 50 кг подрібненої кукурудзи та пшениці, 25 кг соєвого шроту) для збалансованого харчування домашньої худоби.

У результаті конфлікту, що триває, і труднощів із доступом до кормів поголів’я худоби значно скоротилося, – зазначив координатор надзвичайної програми ФАО в Україні Фаррух Тоїров. – З одного боку, конфлікт підриває стійкість сільського господарства. З іншого, він є причиною зростання цін на продовольство і відсутності продовольчої безпеки.

Крім того, додав він, «ми не повинні забувати про грошову бідність, що зростає. Люди, які проживають уздовж лінії зіткнення і не мають реальних грошей для покупки корму, майже не в змозі утримувати тварин».

Проте дослідження ФАО свідчать про зростання інтересу до тваринництва – таким чином сільські жителі з низьким доходом прагнуть забезпечити себе продовольством.

У 2017 році ФАО надала допомогу більше, ніж 20 тис. уразливих домогосподарств, використовуючи цільовий підхід для поставок високоякісного насіння, сіна, систем крапельного зрошення, птиці та молодняка тварин разом із кормом, а також покрокові інструкції та навчальні матеріали щодо їх вирощування.

Всі сільськогосподарські ресурси, що розподіляються в рамках проектів ФАО в Україні, закуповуються на території України і проходять процедуру відкритих тендерів.

ФАО планує продовжити надання сільськогосподарських ресурсів у 2018 році. Крім того, організація продовжить надавати обладнання сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам для спільного використання фермерськими господарствами на сході України.

Розподіл наборів кормів для тварин вже розпочато, він триватиме до середини лютого.

Хроніки "зубожіння" Слобожанщини:

Как будет выглядеть Харьковский зоопарк после реконструкции



Строительные работы в Харьковском зоопарке начались в 2016 году. После завершения масштабной реконструкции он приобретет совершенно новый вид и внедрит современные подходы в работе, в том числе по обращению с животными -- между посетителями и питомцами зоопарка будут максимально убраны клетки и барьеры, где это возможно, и появятся зоогеографические зоны.

Также на территории зоосада будет построен океанариум и обновится коллекция животных. В частности, в Харьков в рамках программы Европейской ассоциации зоопарков и аквариумов бесплатно передадут пингвинов, белых медведей и жирафов.

Вход в обновленный зоопарк для посетителей будет бесплатным.

Каким станет Харьковский зоопарк после масштабной реконструкции можно увидеть на видео.



Делегация из Словении посетила харьковский Региональный центр услуг



Советник мэра Марибора (Словения) Марко Ковачич отметил, что это посещение стало очень полезным для него и его коллег, которые впервые увидели такой центр и смогут перенять опыт его работы.

«Я приехал из города Марибор, у нас нет такого центра. Я вижу, что очень много людей сюда приходят, и они действительно получают хорошие услуги. Я уверен, что это одно из достижений вашего города. На этом примере мы сможем научиться, почерпнуть многое для своего центра. Очень удобно для посетителей, что так много услуг собрано в одном месте. Это действительно очень современный центр», - сказал Марко Ковачич.

Специалист экономического департамента Муниципалитета города Марибор Марушка Дворшак подтвердила оценку коллеги. «Современное оборудование, современные возможности. Я впервые вижу подобную систему. Мы обращаемся в муниципалитет, чтобы получить ту или иную услугу», - сказала гостья из Словении.

Также состоялась встреча представителей Харьковского горсовета с делегацией города Марибор. Стороны обсудили пути дальнейшего сотрудничества, в частности, Марко Ковачич предложил Харькову совместную работу по шести направлениям – экономика, культура, спорт, туризм, образование, а также обмен опытом между госслужащими. Гости предложили привлечь харьковские компании для разработки совместных экономических проектов, а также развивать туристические отношения, в частности, возобновить воздушное сообщение между городами.

Более 40 медучреждений Харькова получили новое оборудование



В 41 учреждение здравоохранения Харькова в 2017 году было приобретено новое медицинское оборудование. Об этом сообщил директор Департамента здравоохранения Юрий Сороколат.

В минувшем году в лечебные учреждения города был приобретен большой объем эндоскопического оборудования для малоинвазивной хирургии, оборудование для операционных и палат интенсивной терапии, в том числе для городского перинатального центра – аппарат искусственной вентиляции легких и реанимационное оборудование для оказания помощи детям, рожденным с малым весом. Кроме того, уникальный рентген-аппарат японской марки «Shimadzu» - единственный на сегодняшний день в Украине - был установлен в Харьковской городской клинической больнице скорой и неотложной помощи им. А. И. Мещанинова.

«Охват исследования этим аппаратом за счет одного снимка составляет 1,43 м. Это оборудование позволяет осуществлять многосрезовые исследования и видеть у пациента не только объемный, но и срезовый уровень на различной глубине», - отметил Юрий Сороколат. Сейчас рентген-аппарат находится в тестовом режиме, но уже в ближайшее время заработает в полном объеме.

Как сообщил директор Департамента здравоохранения, всего на закупку медицинского оборудования в 2017 году из городского бюджета было выделено ₴ 80 млн. В 2018 году приоритетным направлением в медицинской отрасли города станет внедрение малоинвазивной хирургии в многопрофильных лечебных учреждениях и родильных домах.

Возле Харькова построят солнечную электростанцию



Солнечную электростанцию построят в Черкасской Лозовой (Харьковская область), об этом сообщил исполнительный директор Института устойчивого развития Станислав Игнатьев. По его словам, речь идет о строительстве первой очереди электростанции мощностью в 1 МВт.

Как отметил Игнатьев, проект финансирует частный инвестор. Найти его помог IV Харьковский международный бизнес-форум. В дальнейшем мощности электростанции планируется увеличивать. Она займет площадь в 2 га.

Громади Донеччини отримали нові пожежні автомобілі та інженерну техніку



Фахівці Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодня ризикують власним життям, заходячи в палаючі будинки, знешкоджуючі сотні вибухонебезпечних предметів, надаючи допомогу постраждалим у аваріях та катастрофах. Саме тому рятувальники повинні мати найкращу техніку, оснащення та обмундирування, аби якнайкраще та найшвидше виконувати завдання за призначенням, повідомляє прес-служба ДСНС у Донецькій області.

25 січня у с. Сергіївка Андріївської об’єднаної територіальної громади Донецької області відбулася церемонія передачі пожежно-рятувальним підрозділам пожежних автомобілів та інженерної техніки. Автомобілі використовуватимуться для гасіння пожеж, ліквідації надзвичайних ситуацій, доставки до місця події підвищеного запасу вогнегасної речовини. Всього було придбано 6 автомобілів підвищеної прохідності на базі шасі МАЗ та сідельний тягач.

Очільник області Павло Жебрівський зазначив:

Донецький гарнізон ДСНС вже неодноразово довів, що має право називатися одним із кращих в країні. Представники Служби порятунку сьогодні виконують багато задач, у тому числі і пов’язаних з мінімізацією наслідків артилерійських обстрілів. Саме тому на озброєнні у підрозділів повинна бути сучасна потужна техніка. У межах тісної співпраці керівництво області робить усе можливе, аби у рятувальників були найкраще оснащення та техніка.



Техніка буде направлена рятувальникам міст Слов’янська, Краматорська, Волновахи, Бахмута, Маріуполя, смт. Олександрівка та Нікольське.

Продовження: Як в Україні ничегониделаеца: № 218 (огляд)

Добірка за допомогою ресурсів Національний Промисловий Портал , Укрінформ, Зроблено в Україні, прес-служб органів влади, підприємств, харківського камрада onosamo, читачів та інш.
*****
Допомога антимосковському українському блогу (за бажанням) / Помощь блогу (при желании и наличии средств):
Реквизиты: карта “ПриватБанк” № 5168 7422 2966 6940
Tags: АПК, ОПК, Україна, бизнес, заводы, зроблено в Україні, инвестиции, инфраструктура, модернизация, перемоги, предприятия, прогресс, производство, промышленность, развитие, реформы, успехи, экономика, экспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments