Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Як в Україні ничегониделаеца: № 192 (звіти, огляд)

Посилання на всі частини дайджесту "Як в Україні ничегониделаеца" знаходяться тут (№№ 01-100) і тут (№№ 101-...)

“Південмаш” виконує замовлення на постачання ракетних двигунів для Індії та Південної Кореї



ДП “Південний машинобудівний завод ім. Макарова” один з провідних українських виробників ракетно-космічної техніки, розвиває співпрацю в області ракетного двигунобудування з країнами Південно-Східної Азії, зокрема, Південною Кореєю та Індією, повідомляє Delo.ua.

Стало відомо, що “Південмаш” забезпечує виконання укладених у 2016 році контрактів по двигунній тематиці з Корейським інститутом аерокосмічних розробок (Korea Aerospace Research Institute, KARI) і готує розширення партнерства.

Робота з KARI ведеться ПМЗ за двома напрямками: виготовлення турбонасосних агрегатів і комплекту макетів клапанів для двигуна РД-8, а також з виготовлення шаробаллонів місткістю 130 і 25 л. У 2017 році нами укладено ще один, новий контракт на виготовлення шаробаллонів, – повідомив він, підкресливши: Досвід успішного співробітництва став основою інтересу наших південнокорейських партнерів до розширення партнерства. Сьогодні ми ведемо переговори про укладення контракту на виготовлення бака ракети-носія (РН), а також контракту на виготовлення елементів рідинного ракетного двигуна для південнокорейської РН KSLV-II.

Крім того, повідомив співрозмовник агентства, сьогодні “Південмаш” також задіяний в реалізації проекту по двигунній тематиці з індійською організацією космічних досліджень ISRO.

У 2017 році нами укладено контракт з ISRO на проведення до 2019 року включно вогневих випробувань індійських рідинних ракетних двигунів на дослідно-експериментальній базі “Південмашу”. Перший етап контракту успішно виконаний, – уточнив він.

Як зазначив співрозмовник агентства, розширення співпраці в галузі створення ракетно-космічної техніки з країнами Південно-Східної Азії, розглядається одним з напрямків програми диверсифікації виробництва “Південмашу”, що реалізується в умовах розриву традиційної кооперації з РФ.

На сьогодні ПМЗ в рамках промкооперації з США забезпечує виробництво першого ступеня нової ракети-носія середнього класу Antares для доставки вантажів на МКС за контрактом з NASA. Сьогодні Україна також веде переговори з США про організацію співпраці в області ракетного двигунобудування в проекті створення ракетних двигунів на заміну російським РД-180 для ракети-носія ВПС США нового покоління.

В Украине презентовали 50-ый сервисный центр МВД

 В Украине презентовали 50-ый сервисный центр МВД

В МВД представили 50-й сервисный центр нового образца, сообщает пресс-служба Главного сервисного центра МВД.

"...Официально при участии заместителя министра внутренних дел Украины Татьяны Ковальчук и начальника Главного сервисного центра МВД Владислава Криклия представили 50-й сервисный центр МВД нового образца. За год бывшие МРЭО превратились в инновационные центры формата открытого офиса, где гражданам оказывают услуги по регистрации авто, выдаче и замене удостоверения водителя, выдаче справок о несудимости", - идет речь в сообщении.

Сервисный центр МВД в Луцке начал работать официально еще 12 декабря и уже оказал гражданам 1832 услуги. Обслуживает граждан 15 работников, 8 из которых ранее не работали в системе МВД. Кроме этого, в Волынской области функционирует мобильный сервисный центр, который за 8 месяцев работы оказал 870 услуг украинцам в отдаленных населенных пунктах.

"Именно этот центр для лучан является примером успешного государственно-частного партнерства, где мы смогли получить абсолютно правильное и удобное помещение и сэкономить государственные средства. Он также является показательным примером инклюзивности государственной структуры, ведь здесь предусмотрены все необходимые условия получения услуг для людей с инвалидностью: пандусы, кнопка вызова администратора, парковочные места и другие удобства", - отметил начальник Главного сервисного центра МВД Владислав Криклий.

Создать центр по такому же примеру удалось в частности при поддержке компании Auto West Group. Новый сервисный центр МВД оборудован электронной очередью, современной информационной системой и планшетом оценки качества обслуживания. В центре работает терминал для оплаты услуг, есть детский уголок и полка для буккросинга. На прилегающей территории для посетителей установлены ряды с солнечными батареями и выходами для подзарядки телефонов.

Новый сервисный центр МВД работает по адресу: с.Струмовка, ул.Ривненская, 74. Граждан здесь будут обслуживать без обеденных перерывов со вторника по пятницу с 9:00 до 18:00 и в субботу с 9:00 до 16:45. Понедельник и воскресенье - выходные.

Сервисные центры МВД открыты для коммуникации с гражданами: получить консультации относительно услуг можно по телефону 290-18-99 или на официальной странице Главного сервисного центра МВД в Facebook, сайт - hsc.gov.ua.

Турецька компанія «VERO Construction & Energy AS» побудує на Херсонщині завод з виробництва обладнання й комплектуючих для вітроелектростанцій



Турецька компанія «VERO Construction & Energy AS» планує будівництво заводу з виробництва обладнання й комплектуючих для вітроелектростанцій за новітніми технологіями на території Олешківського району Херсонської області.

Про це стало відомо під час застрічі голови обласної державної адміністрації Андрія Гордєєва з представниками компанії «VERO Construction & Energy AS», повідомляє прес-служба Херсонської ОДА.

Результатом зустрічі стало підписання меморандуму між Херсонською обласною державною адміністрацією, компанією «VERO Construction &Energy AS» та регіональним представництвом Українського національного комітету Міжнародної торгової палати у Херсонській області про співпрацю щодо реалізації проекту в галузі відновлювальної енергетики та будівництва вищезазначеного заводу в нашому регіоні.

Зі свого боку, обласна державна адміністрація супроводжуватиме реалізацію зазначених проектів до остаточного впровадження та максимально сприятиме їх реалізації.

Нагадуємо, раніше повідомлялось, що турецька компанія інвестує 800 млн євро в будівництво електростанції з відновлювальних джерел на Херсонщині.

Документальный фильм о Васыле Слипаке скоро выйдет в украинский прокат

Документальный фильм о Василии Слипаке скоро выйдет в украинский прокат

Государственное агентство Украины по вопросам кино заключило 26 декабря контракт с компанией "ФОР-ПОСТ" о предоставлении государственной финансовой поддержки полнометражному документальному фильму "МИФ". Об этом сообщает пресс-служба агентства.

"Фильм расскажет о жизни и гибели Васыля Слипака - "Мифа" - украинского оперного певца с мировым именем и уникальным голосом, который погиб во время боевых действий на востоке Украины в рядах добровольцев. Уже в начале 2018 года "МИФ" выйдет в широкий кинопрокат в Украине. Проект этой картины стал победителем десятого конкурсного отбора Госкино. Режиссеры картины - Леонид Кантер и Иван Ясной, продюсеры – Екатерина Мизина и Александр Дриз. Сумма государственной финансовой поддержки этого фильма составляет 620 тыс. грн при общей стоимости производства 1 млн 577 тыс. 282 грн", - говорится в сообщении.

Лента строится на двух основных линиях: биография Васыля Слипака и история мальчика по имени Джельсомино, героя книги "Джельсомино в стране лжецов" Джанни Родари, которую читает ученикам учительница французской школы.

Историю Васыля Слипака частично рассказывает его родной брат Орест, который был очень близким человеком для Васыля. Он его когда-то отвел в хор "Дударик", где тот начал петь, он его отправил во Францию, от него Василий ехал на фронт. Остальные интервью записаны с друзьями, коллегами, бывшей подругой и побратимами. Кто-то видит его с шашкой в руках, кто-то - абсолютно миролюбивым человеком, другие знают его только как оперного певца. Фильм будет пытаться балансировать между всеми этими мирами, которые друг друга не знают.

Авіаційні підсумки року – як посилилася українська бойова авіація у 2017 році



У 2017 році військова авіація досить швидкими темпами відновлювала свій парк, у льотчиків значно збільшувався загальний наліт

Авіаційна промисловість України увійшла в пік своєї форми після початку нульових – всі наявні ресурси були кинуті на проведення першого, середнього або капітального ремонту не тільки літаків, але і вертольотів. При цьому основні типи літаків і вертольотів – винищувачі типу Су-27, МіГ-29, літаки ударної авіації типу Су-25, навчально-тренувальні Л-39, бойові вертольоти Мі-24 і транспортно-десантні Мі-8 – частково пройшли в тій чи іншій мірі модернізацію. Причому важливим елементом стало заміщення запчастин російського виробництва на аналогічні вітчизняні або західні. В результаті в порівнянні, наприклад, з 2011 роком до кінця 2017 року приріст за рівнем справності авіапарку склав більше 300%!

Загальна кількість “поставлених на крило” в цьому році літаків і вертольотів з різних причин назвати неможливо. Спробуємо проаналізувати відомості з відкритих джерел по окремим підприємства авіаційної галузі.

Київське ДП «Завод 410 ЦА» продовжувало “забіг”» з ремонту парку Ан-24/26, розпочатий ще в 2015 році. Цього року на підприємстві був виконаний капітальний ремонт як мінімум двох машин: навчального штурманського Ан-26Ш і транспортного Ан-26 (“Рятунчік”) зі складу 15-ї бригади транспортної авіації.



Провідним підприємством по ремонту і модернізації вертольотів типу Мі-8 (які складають основу нашої армійської авіації) поступово стає Державне підприємство “Конотопський авіаремонтний завод “Авіакон”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”.

За 2017 рік його фахівці модернізували і передали для армійської авіації, НГУ і ДСНС 9 Мі-8МТ. Причому в ході капітального ремонту на вертольотах змінюють деталі російського виробництва і виконують цілий комплекс доопрацювань з метою поліпшення характеристик, доводячи їх до рівня сучасних експлуатаційних вимог. Тут і установки нових метеолокаторів, нової супутникової навігаційної системи і системи зв’язку західного зразка.

До речі, саме на “Авіаконі” проводиться модернізація вертольотів типу Мі-24, і в 2017 році одна машина Мі-24ПУ-1 була передана в війська.



Ще одним напрямком роботи є відновлення парку морської авіації – так, за 2017 року було відновлено і передано в 10-ту окрему морську авіаційну бригаду ВМС України, яка базується в Миколаєві, відразу три вертольоти Мі-14 (нагадаємо, у нас на озброєнні всього чотири машини цього типу). Також не можна не сказати, що ці роботи стали новими для інженерів і робітників заводу, так як до 2014 року капітальним ремонтом машин цього типу займалося ДП “Севастопольське авіаційне підприємство”. Надходження оновлених вертольотів в значній мірі посилило бойові можливості морської авіації.



Крім поточних і капітальних ремонтів вертольотів, запорізьке підприємство “Мотор-Січ” займається продовженням ресурсів авіадвигунів власного виробництва. Так, в 2017 році запорожці провели подібні роботи на 16 літаках Ан-26 (-30), 2 Ан-24, 1 L-39 і 3 Мі-8 ПС ЗСУ.



Крім того, до війська стали масово поступати легкі гелікоптери Мі-2МСБ, які модернізуються на Вінницькому авіаційному заводі (належить до складу “Мотор-Січ”). За деякими даними до кінця року у ПС та НГУ передано як мінімум дві машини цього типу.



Для літаків аналогічні роботи проводить луцький “Мотор”, який в 2017 році відремонтував двигуни для 4 МіГ-29 і 6 Су-27 (таким чином підтвердилась кількість відремонтованих машин для ПСУ). До кінця року стало відомо про контракти на проведення середнього ремонту розвідника Су-24МР і вперше за всі роки незалежності – транспортного літака Іл-76МД.

Однак на жаль 2017 рік не обійшовся без катастроф – у березні біля Краматорська впав гелікоптер Мі-2 зі складу 18-ї бригади армійської авіації. Крім двох пасажирів, загинув екіпаж у складі трьох людей. А у вересні під час виконання учбового вильоту розбився Л-39 «Альбатрос» 7-ї бригади. Загинуло двоє досвідчених льотчиків – підполковник Сергій Бородаченко та старший лейтенант Михайло Ткаченко.

У підсумку, за найскромнішими оцінками, на кінець 2017 року Повітряні сили України мають у своєму розпорядженні приблизно 45 МіГ-29 (включаючи і навчально-бойові варіанти), 35 Су-27, до 25 Су-24 і Су-24МР і близько 25 штурмовиків Су -25 / 25УБ.



Водночас, основою авіації все ж є не тільки техніка, а й льотно-технічний склад, який може ефективно застосовувати цю складну техніку.

І тут все потроху вирівнюється – якщо до анексії Криму та початку бойових дій на Донбасі через неритмічне постачання авіаційного паливабільш-менш пристойний наліт мала лише обмежена кількість льотчиків зі складу сил негайного або швидкого реагування. Інші або взагалі не літали, або мали не більше ніж десять годин річного нальоту. Однак уже в 2015 році інтенсивність льотної роботи в авіабригадах істотно зросла, і в підсумку до 2016 року середній наліт українського льотчика наблизився до 50 годин (що, звичайно, не відповідає європейській і російській практиці, нам є до чого прагнути). Загальних цифр за 2017 рік поки немає, але судячи з кількості навчань, в яких задіяна авіація, наліт повинен істотно зрости. Зараз навіть навчання рівня рота – батальйон не обходяться без підтримки винищувачів, штурмовиків або на крайній випадок вертольотів. Цим відпрацьовується міжвідомча взаємодія і впевненість піхоти в тому, що її надійно прикривають з повітря. Адже авіація це не тільки вогнева, але і психологічна підтримка.

Причому найбільший наліт (у деяких льотчиків – більше 250 годин на рік) сьогодні у екіпажів транспортної авіації, і сьогодні вони виконують різні завдання в районі проведення АТО. У 2014-2015 роках, перевозячи особовий склад, військове майно і озброєння, вони фактично цілодобово перебували в повітрі. Транспортні літаки Ан-26 і Іл-76 сьогодні у нас літають на гранично малих висотах, як і літаки бойової авіації, відпрацьовують і виконують посадки на ґрунтових смугах і ділянках автомобільних трас.



Підрозділи бойової авіації практично не “вилазять” з полігонів, відпрацьовуючи польоти на гранично малих висотах, знищення наземних цілей некерованими реактивними снарядами в простих і складних видах маневру, застосування авіабомб і багато іншого.

Вперше за багато років льотчикі-винищувачі почали використовувати на полігонах ракети класу «повітря-повітря». Так, восени під час навчань в Одеській і Херсонській областях льотчики бригад винищувальної авіації використовували ракети Р-73 та Р-27 як по світловим авіабомбам САБ-500, так і безпілотним мішеням типу ВР-3 «Рейс».

Велику увагу нині приділяють підготовці курсантів єдиного авіаційного ВИШу – ХНУПС ім. І.Кожедуба. Так, курсанти 5 курсу льотного факультету відпрацьовують свої теоретичні навички на бойових літаках МіГ-29, Су-25 та Су-27 з використанням керованих засобів ураження повітряних цілей. Курсанти 3-го та 4-го курсів здійснюють підготовку на Л-39, причому курсанти 3-го курсу транспортного фаху проходили другий етап льотної підготовки на двомоторному літаку Beechcraft Model 76. Крім того, відновлена практика відправки випускників транспортного фаху на льотну практику у складі частин ПСУ – у складі екіпажів Ан-24/26.

Таким чином, підбиваючи певний підсумок, можна сказати, що реформування авіаційної складової Збройних сил сьогодні знаходиться на підйомі і командування і раніше робить ставку на авіацію як на один з найважливіших компонентів сил стримування.

Тернопольское Приднистерье раскроет свои секреты

Тернопольское Приднистерье раскроет свои секреты
Фото: exploreua.com

28 декабря в городе Чертков, что на Тернопольщине, представили концепцию развития эко- и агротуризма туристической дестинации "Тернопольское Приднистерье" на 2017-2020 годы. Об этом сообщает Тернопольщина туристическая на странице в Facebook.

Отмечается, что проектом предусматривается активизация местных громад и предпринимательства Борщевского, Бучацкого, Залищицкого, Монастырского и Чертковского районов через эффективное использование возможностей эко- и агротуризма, а также включение туристических продуктов этих районов в международную сеть Greenways ("Зеленые пути").

Проект развития эко- и агротуризма туристической дестинации "Тернопольское Приднистерье" реализуется в рамках Стратегии развития туризма в Тернопольской области на 2016-2020 годы, на выполнение мероприятий Программы развития туризма в Тернопольской области на 2016-2020 годы.

У 2018 році в трьох районах Львівської області почнуть будівництво трьох сміттєпереробних заводів



У Львівській області в наступному році почнуть будувати відразу три сміттєпереробних заводи.

Про це повідомив голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка під час прес-конференції, повідомляє elektrovesti.net.

Заводи планується побудувати в Новому Роздолі (Миколаївський район), а також на території Дрогобицького та Жовківського районів.

На три полігони ми вже провели конкурси та сподіваємося, що на початку наступного року почнеться будівництво, – повідомив Синютка.

Будівництво об’єктів будуть вести компанії «Вейст Менеджмент Системс» (Польща), «Глассворк технолоджі» (Чехія) та «ІЕК» (Львів). Перед початком будівництва будуть проведені громадські слухання.

Голова області додав, що в 2017 році в області закрили 52 сміттєзвалища площею 16 га. Також вже проведена рекультивація земельної ділянки 4 га.

В спортшколе «ХТЗ» провели ремонт и обновили оборудование



Был отремонтирован легкоатлетический манеж, где заменили систему отопления, водоснабжения, отремонтировали крышу и фасад здания. Также в порядок привели кровлю и фасад административного здания, в котором находится зал настольного тенниса, штанги и бокса, здесь же провели и внутренние работы. По инициативе Юлии Светличной на обновление оборудования в школе выделили средства из областного бюджета. Новый спортинвентарь приобретен для занятий пятиборьем, тхэквондо, кикбоксингом и легкой атлетикой.



В будущем году работы в КДЮСШ «ХТЗ» продолжатся. К легкоатлетическому манежу достроят тренажерный зал и зал фехтования. Кроме того, будет реконструировано здание спортивного центра – здесь планируют создать медико-восстановительный центр.

Справка. В комплексной ДЮСШ «ХТЗ» занимаются более тысячи молодых харьковских спортсменов. Здесь функционируют 18 отделений: бокс, дзюдо, триатлон, футбол, настольный теннис, теннис, регби, легкая атлетика, пауэрлифтинг, тяжелая атлетика, фехтование, хоккей с шайбой, современное пятиборье, пулевая стрельба, художественная гимнастика, тхэквондо, вольная борьба, кикбоксинг. Ежегодно комплекс принимает до 100 тысяч человек, здесь проводятся соревнования и чемпионаты различных уровней.

У 2017 році органи рибоохорони отримали 33 нових сучасних човни

човни держрибохорона
Фото: Державне агентство рибного господарства України

Станом на 29 грудня 2017 року Держрибагентством передано до рибоохоронних патрулів 33 сучасних човни, повідомляє прес-служба Державного агентства рибного господарства України.

Вперше за останні 8 років органи рибоохорони отримали нову техніку для ефективної та оперативної діяльності. По 1 човну одержали Вінницький, Волинський, Донецький, Житомирський, Тернопільський, Харківський, Чернігівський, Луганський та Сумський рибоохоронні патрулі, по 2 човни – Чернівецький, Азовський та Чорноморський рибоохоронний патруль, по 3 човни – рибоохоронний патруль в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Черкаській та Полтавській областях.

Вся техніка придбана через систему Prozorro на кошти в рамках бюджету 40 млн грн на нову техніку для рибоохоронного патруля.

Нове оснащення отримали управління, де вже запущений та працює рибоохоронний патруль. В Управліннях Держрибагентства у Херсонській, Хмельницькій та Кіровоградській областях триває процес реформування та створення патрулів. Одразу після запуску вони отримають по 1 човну та по 1 вже закупленому автомобілю Renault Duster. Очікується, що передача відбудеться в першій половині 2018 року.

Як повідомлялось раніше, реформа органів рибоохорони передбачає ліквідацію органів рибоохорони та створення нового рибоохоронного патруля через відкритий кадровий конкурс, нове сучасне обладнання та якісно-інші підходи та умови роботи.

Нагадаємо, у 2017 році передано 54 сучасних автомобілі Renault Duster та 2 позашляховики Ford Ranger для 22 територіальних управлінь запущеного рибоохоронного патруля. Середня зарплата патрульного в регіонах становить близько 9-10 тис грн, до реформи було 1,2 тис грн.

На Николаевщине начал работать завод по производству биогаза

На Николаевщине начал работать завод по производству биогаза

В Доманивском районе Николаевщины на базе животноводческого комплекса введен в эксплуатацию завод по производству биогаза на 400 кВт.

Об этом сообщил начальник отдела организации производства, маркетинга продукции животноводства и племенного дела Департамента агропромышленного развития Николаевской ОГА Николай Бакун.

«В селе Мостовое в Доманевском районе Николаевщины на базе животноводческого комплекса «СЧАО Украина» введен в эксплуатацию биогазовый завод на 400 кВт. В качестве сырья для генерации энергии используется коровий навоз и силосная кукуруза», - сказал Бакун.

По его словам, для производства энергии предприятие использует в основном собственное сырье, но поскольку завод имеет большую мощность, то его уже сейчас не хватает.

Выработанная электрическая энергия будет подаваться в общую электросеть по «зеленому» тарифу. Тепловая - использоваться для сушки твердой фракции органических удобрений перед внесением на собственные поля предприятия.

Річний звіт: Розвиток інфраструктури у 2017 році



2017 рік став по справжньому великим ривком для розвитку інфраструктури в Україні та став роком започаткування у реалізації багатьох масштабних інфраструктурних проектів, повідомляє Національний промисловий портал.

У цьому році було відремонтовано та відновлено майже дві тисячі кілометрів доріг, почалося будівництво десятків шляхопроводів і розв’язок, продовжилася масова закупівля громадського транспорту та відновилося будівництво метрополітенів у двох українських містах (на черзі третє). У 2017 році було остаточно завершено будівництво нового терміналу Одеського аеропорту та почато будівництво нового терміналу у Запоріжжі.

Тільки Київ у 2017 році закупив рекордну кількість громадського транспорту. Це 150 нових автобусів, близько сотні тролейбусів та пів сотні трамваїв. Новий транспорт постачався як українськими так і іноземними виробниками.







За 2017 рік близько двох десятків Українських міст отримали 100% новий транспорт. Серед них не обов’язково обласні центри, а й міста обласного значення. Так тільки Одеса у цьому році замовила близько 47-ми нових тролейбусів та з десяток трамваїв.



Завдяки силам Уряду, у 2017 році в України літали 7 лоукост авіакомпаній, а під кінець року в Україні нараховується 4 аеропорти мільйонники, тобто ті, що перевезли більше одного мільйона пасажирів. Ними стали аеропорти Бориспіль, Київ (Жуляни), Львів та Одеса. Аеропорт Бориспіль взагалі побив власний рекорд і досяг обсягу перевезень у 10 мільйонів пасажирів. Можна впевнено сказати, що обсяги авіаперевезень в Україні будуть рости. У 2018 році анонсована поява на українському ринку двох нових лоукост авіакомпаній та прихід ще багатьох відомих авіаперевізників.

Завдяки постійному приросту пасажирів, авіакомпанії задумуються про поповнення й оновлення власного парку літаків. Так, під кінець року одразу дві авіакомпанії отримали поповнення у власному флоті. Azur air отримала В-737-900, а МАУ новенький В-737-800 з заводу. У наступному році МАУ планує поповнити власний флот 12-ма літаками. Серед яких вони зазначають моделі В-777, В-737 та Е-190. Перевізник Azur air на протязі 2018 також отримає 2 літаки В-737-900.




Боїнг 737-800NG, МАУ, літак В-737-900 /автор: Oleksandr Cheban

Виходячи з усього описаного вище, стає зрозумілим, що аеропорти українських міст не можуть впоратися з таким пасажиропотоком. Тому, урядом було прийнято рішення про будівництво нового терміналу в аеропорту Запоріжжя та нової злітно-посадкової смуги в Одесі. Час завершення цих проектів значиться 2019 роком.


Будівництво нової злітно-посадкової смуги в Одесі + Будівництво нового терміналу. Аеропорт Запоріжжя

Столичні аеропорти також не відстають. Київський аеропорт Жуляни взявся за розширення стоянок для літаків сімейства Боїнг та Ейрбас. Їх планують збудувати для 4 або 5 літаків. Аеропорт Бориспіль планує реконструювати другу, запасну смугу і продовжити будівництво терміналу В на північ. Це дозволить справитися з великим пасажиропотоком в аеропорту та привабить нових інвесторів. Окрім цього, аеропорт почав розбудовувати власну інфраструктуру. Так, у 2018 році нарешті буде завершена перша черга великої стоянки аеропорту, яку не можуть добудувати близько чотирьох років.


Будівництво нових стоянок для літаків. Аеропорт Київ

Не дивлячись на тяжку економічну ситуацію в країні, Уряд разом з головами міських рад домовився про фінансування проектів обласного значення. Так у Запоріжжі було відновлено будівництво мосту через річку Старий Дніпро, Харків завдяки власним та кредитним грошам почав будувати підходи до нового депо для вагонів метрополітену, у 2018 році почнеться будівництво двох нових станцій третьої гілки. Дніпро отримало фінансування на добудову довгоочікуваного метрополітену до центру міста. Будівництво вже в розпалі. Також, у 2018 році планується завершити будівництво об’їзної дороги навколо Дніпра, а конкретніше, її другої черги. Також активні роботи наразі тривають у Києві де повним ходом іде будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Його обіцяють завершити у кінці 2019 року.


Будівництво нового мосту через річку Старий Дніпро. Запоріжжя + Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту.

Найкращими прикладами будівництва нових доріг, стали нові ділянки трас Дніпро – Решетилівка та Київ – Харків, де будуються не тільки нові ділянки з об’їзними дорогами, але й розв’язки та шляхопроводи.

Відремонтована й велика частина траси Одеса – Рені, що до цього була у просто жахливому стані. Саме цю трасу називають найкращим прикладом оновлення країни та відповідального підходу Укравтодору до своєї роботи та обов’язків.


Будівництво нової розв'язки на трасі Дніпро - Решетилівка + Відремонтована ділянка траси Одеса - Рені + Будівництво об’їзної ділянки навколо міста Рені

Доволі серйозним досягненням в області інфраструктури може потішитись АМПУ та корпорація «Нібулон». АМПУ активно працювало цілий рік і досягло серйозних успіхів в модернізації українських портів. Були проведені та й досі проводяться масштабні роботи з днопоглиблення у порту

Південний. Оголошені тендери на проведення таких самих робіт в Одесі та портах Азову. А от корпорація «Нібулон» змогла відновити власними силами морське пасажирське сполучення по річці Дніпро і зв’язала між собою такі міста як Миколаїв, Херсон, Гола Пристань та інші. Водними маршрутами ходять відремонтовані компанією ракети, що комфортно та швидко перевозять пасажирів у потрібному їм напрямку.



Днопоглиблення у порту Південний


Загалом же, інфраструктурний 2017 рік запам’ятався, на думку редакції, відновленим пасажиропотоком у вітчизняних аеропортах та масовим ремонтом доріг з будівництвом нових розв’язок. Впевнені, 2018 рік буде не менш вдалим та успішним!

Продовження не забариться.

Добірка за допомогою ресурсів Національний Промисловий Портал , Укрінформ, Зроблено в Україні, прес-служб органів влади, підприємств, харківського камрада onosamo, читачів та інш.
*****
Допомога антимосковському українському блогу (за бажанням) / Помощь блогу (при желании и наличии средств):
Реквизиты: карта “ПриватБанк” № 5168 7422 0772 0016
Tags: АПК, ОПК, Україна, бизнес, заводы, зроблено в Україні, инвестиции, инфраструктура, модернизация, перемоги, предприятия, прогресс, производство, промышленность, развитие, реформы, успехи, экономика, экспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments