Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Як в Україні ничегониделаеца: № 173 (огляд)

Посилання на всі частини дайджесту "Як в Україні ничегониделаеца" знаходяться тут (№№ 01-100) і тут (№№ 101-...)

Парк інновацій UNIT.City запускає програму підтримки українських продуктових стартапів



В рамках проекту резиденти інноваційного парку отримають доступ до інструментів та послуг провідних технологічних компаній

Парк пропонує стартапам безкоштовні кредити та знижки до 90%. Таким чином вигода для резидентів сягатиме $200 тис. На умовах партнерства із Парком інновацій у Києві співпрацюватимуть Microsoft, Amazon, Intercom, HubSpot, Grammarly, Depositphotos, Zendesk, SendGrid, YouScan та низка інших, передає NaChasi.

На даний момент в інноваційному парку вже працює 35 компаній. За словами очільників, дана ініціатива покищо не має аналогів на українському ринку.

Така пропозиція буде діяти не для всіх стартапів. Частина сервісів буде доступна за промо-ціною лише для стартапів віком до 5 років існування з річним оборотом до $1 млн.

За 3,5 года Украина поднялась на 77 позиций в Doing Business

За 3,5 года Украина поднялась на 77 позиций в Doing Business — Президент

За три с половиной года Украина поднялась со 153-й на 76-ю позицию в рейтинге легкости ведения бизнеса Doing Business. Об этом рассказал президент Петро Порошенко, выступая вчера на Украинско-литовском экономическом форуме в Вильнюсе.

“Мы решительно настроены продолжать это движение”, - отметил глава государства. Также, по его словам, сейчас в Украине резко выросли золотовалютные резервы государства.

Кроме того, Порошенко рассказал, что является “первым президентом, который демонстрирует надежность сотрудничества с Международным валютным фондом”.

Спецпризначинець з Кропивницького після поранення знайшов себе у новій справі


Фото: elisavet.news

27-річний уродженець обласного центру, боєць АТО, отримав поранення та провів 10 місяців на лікарняному ліжку, вчився наново писати й розмовляти, після одужання та реабілітації знайшов себе у новій справі.

Зараз він майстер на дільниці заводу «Ельворті», історію героя АТО розповіли у обласному центрі зайнятості Elisavet.news.

За плечима спецпризначенця 3-го полку Станіслава Карпінського 6,5 років служби у Збройних силах України, участь в АТО, поранення та майже рік реабілітації.

«У січні 2011 року я підписав контракт у нашому 3-тьому окремому полку спеціального призначення. Коли почалась війна на сході – був там з самого початку. Виконував спостережну роботу на Донецькому напрямку. Спочатку був розвідником-кулеметником групи спеціального призначення, а потім командиром групи, – розповів Станіслав. – У вересні 2016 року отримав мінно-вибухову травму і 3-тю групу інвалідності: провів 10 місяців на лікарняному ліжку, вчився заново писати й розмовляти. Демобілізувався я 26 червня цього року» .

Через декілька місяців після повернення додому, Станіслав вирішив влаштуватись на роботу. Самостійні пошуки не дали результатів, тому колишній військовий звернувся до Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості. Тепер Станіслав – майстер продуктової команди пропашних машин. У його підпорядкуванні 30 людей. До обов’язків колишнього бійця входить контроль за якістю виконання роботи та своєчасним ремонтом обладнання, а також допомога у адаптації новим робітникам.

«Я обрав «Ельворті» за прогресивність та сучасність і можливість втілювати в життя свої знання. Я працевлаштувався наприкінці жовтня, тож тепер, через місяць роботи, я можу висловити вдячність працівникам центру зайнятості і моєму новому колективу, які допомогли адаптуватись до нормального життя», – зазначив колишній боєць АТО.

Наразі демобілізований учасник АТО планує вдосконалюватись у своїй новій роботі і продовжити навчання за спеціальністю пов’язаною з конструюванням.

Форпост нации и город-космос: Днипро выберет туристический имидж

Форпост нации и город-космос: Днипро выберет туристический имидж

Стратегию туристического потенциала города Днипра на 2018-2027 годы и Программу активизации туристического потенциала на 2018-2020 годы приняли депутаты горсовета. Об этом сообщили в пресс-службе городского совета Днипра.

«В городском совете в течение десяти лет хотят сформировать туристический имидж. К работе будут приобщать бизнес и общественность. В горсовете убеждены: развитие туризма позволит не только создать новые рабочие места, но и поднять профессиональный уровень и конкурентоспособность города», - говорится в сообщении.

В частности, одно из направлений стратегии - так называемый МІСЕ-туризм, встречи, конференции и форумы. Парки, река, ряд исторических памятников от эпохи казачества до новейшей истории, а также памятники археологии. Их в городе около 20.

Авторы стратегии предлагают несколько вариантов туристического имиджа Днипра: форпост нации, центр патриотизма, город-космос, где много возможностей для инициативных людей, а также город, где пересекаются различные культуры и стили жизни. Окончательный имидж еще надо сформировать, отмечают в горсовете.

Здесь отметили, что возможными концепциями могут быть автобусные экскурсии, посещение музеев с рассказами о героизме военных, врачей и волонтеров в зоне АТО и во время Революции достоинства.

Авторы стратегии предлагают такие идеи, как «Днипро еврейский», где предусмотрены экскурсии в культурный центр «Менора» и угощение блюдами национальной еврейской кухни, «Днипро немецкий» - посещение ботанического сада ДНУ и Евангелическо-лютеранской церкви, экскурсии по местам, связанным с этническими немцами. «Днипро гастрономический» - поощрение креативных подходов в ресторанном бизнесе, развитие локальной кухни. «Днипро инновационно-космический» - посещение ракетостроительного комплекса ПО «Южмаш» и КБ «Южное», а также Национального центра аэрокосмического образования молодежи им. А. М. Макарова и участие в тематических научных конференциях.

Среди перспектив - развитие речного транспорта и спортивного потенциала реки: экскурсии по акватории, а также яхтинг и каякинг.

В рамках программы запланировано наладить работу туристско-информационного центра, развивать систему туристической навигации, разработать документацию по созданию выставочного и историко-культурного центров «Парк тоталитарного периода» и «Старая Самарь».

На финансирование первого этапа программы предусмотрен 21 млн грн.

Україна і Білорусь будуть розвивати судноплавне сполучення між країнами



Україна і Білорусь домовилися про розвиток судноплавства на річках Дніпро і Прип’ять, передає UBR.

Міністр інфраструктури України повідомив, що українською та білоруською сторонами приділяється першочергова увага питанням розвитку транспортних комунікацій між країнами, зокрема, активізується і розширюється робота щодо поліпшення судноплавства на загальних водних шляхах.

“Одним із пріоритетних напрямків розвитку відносин між Україною та Білоруссю є забезпечення умов для здійснення транзитних перевезень вантажів водним транспортом по території України, в тому числі, з використанням суден класу” ріка-море “, – зазначив Володимир Омелян.

Він також відзначив спільну роботу двох країн по відновленню судноплавного сполучення між Україною і Республікою Білорусь, зокрема водного шляху Е-40, а також створення безпечних умов судноплавства на річках Прип’ять і Дніпро.

Міністр інфраструктури України подякував міністру транспорту Республіки Білорусь за конструктивну і плідну роботу з узгодження проекту Дорожньої карти, який був підписано під час зустрічі міністрів.

“Особлива увага до цього питання приділяють президенти наших держав. Сьогодні ми підписали “Дорожню карту” з деталізацією і етапами реалізації проектів з розвитку судноплавства на річках Дніпро і Прип’ять”, – підкреслив Володимир Омелян.

Відзначається, що реалізація положень “Дорожньої карти” вимагає фінансових ресурсів, які планується залучити від МФО і донорів.

Сторони відзначили позитивну динаміку зростання автомобільних перевезень та підтвердили зацікавленість у подальшому збільшенні вантажообігу між країнами, а також обговорили інші питання в сфері транспорту.

Крім того, сторони домовилися про збільшення квоти дозволів на міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів в 65 тис. Одиниць, а розбивка по типам і видам дозволів буде здійснюватися з урахуванням потреб перевізників обох країн.

Крім цього учасники зустрічі обмовилися про розвиток транспортного сполучення Північ-Південь по території України і Республіки Білорусь з метою забезпечення оптимальних логістичних схем доставки вантажів з використанням інфраструктури Білорусі та України.

Индустриальный туризм сделают "изюминкой" Мыколаива

Индустриальный туризм сделают "изюминкой" Николаева

В Мыколаиве и области планируют привлекать туристов индустриальными и культурными объектами. Об этом заявила директор департамента экономического развития Мыколаивской городской рады Татьяна Шуличенко, сообщает Podrobnosti.mk.ua.

"Туризм – это новое направление для города. Так как мы являемся индустриальным городом, а сегодня во всем мире популярен индустриальный туризм, то считаю, что это одно из тех направлений, которое стоит развивать в Мыколаиве. Это культурные заведения. К примеру, это музей судостроения и флота, который является единственным в Европе в своем роде", - отметила Шуличенко.

По ее словам, одной из проблем для развития туризма в городе является инфраструктура. "Нельзя привлечь туристов без инфраструктуры. Поэтому в 2018 году мы запланировали развитие и строительство инфраструктуры города Мыколаива", - рассказала директор департамента экономического развития Николаевского горсовета.

Также, по информации Шуличенко, в дальнейшем запланировано увеличение штата.

У Мукачеві побудують великий транспортний хаб



У Мукачеві побудують півкілометровий перехід для пересадки на поїзди до Європи, передає abcnews.

У Мукачеві побудують перехід, який з’єднає місцевий вокзал, куди прибувають українські поїзди, з комбіною колією (1520 мм + 1435 мм), по якій пасажири зможуть відправитися в Угорщину, Словаччину та Румунію. Відстань, яку доведеться долати мандрівникам, складе близько 500 метрів. Про це в коментарі “Магістралі” заявив заступник директора Департаменту пасажирських перевезень дальнього сполучення УЗ Олександр Красноштан.

За його словами, кут, в який можуть заходити поїзда з Європи, знаходиться на відстані 500 м від залізничної станції “Мукачево” та на даний момент не обладнаний платформою для посадки і висадки пасажирів. Побудувати таку платформу планують в 2018 році.

“Щоб почати проект міжнародного хабу, треба побудувати платформу і обладнати зручний пасажирський перехід між нею і вокзалом станції Мукачево. ПАТ “Укрзалізниця” звернулося до місцевої влади з пропозицією реалізувати цей проект спільно. Треба відзначити, що в адміністрації міста добре розуміють, наскільки вигідно Мукачево стати тим містком, який буде з’єднувати Україну з Європою. Тому місто погодився самостійно обладнати необхідний пішохідний перехід, а “Укрзалізниця” в свою чергу найближчим часом побудує пасажирськую платформу”, – розповів Красноштан.

За його словами, незважаючи на протяжність переходу, пересадка пасажирів з одного поїзда в інший займе менше часу, ніж заміна колісних візків безпересадочних вагонів. Він повинен сприяти створенню на Закарпатті міжнародного транспортного хабу.

“Якщо ж проект залізничного хаба в Мукачево стане успішним, можна буде продовжити шлях таким чином, щоб євроколія заходила прямо на вокзал, що зробить пересадку ще більш зручною”, – додав чиновник.

В Украине добыча газа за 10 месяцев выросла на 4% - до 17.3 миллиардов кубов

Укргаздобыча: Дерегуляция рынка дополнительно даст Украине 1 миллиард кубов газа

Добыча газа предприятиями Украины в период с января по октябрь выросла на 4% по сравнению с аналогичным периодом 2016 года и составила 17,3 млрд кубометров, информируетт пресс-служба Министерства энергетики и угольной промышленности.

По данным Минэнерго, добыча газа государственной группой НАК "Нафтогаз Украины" за указанный период увеличилась на 2,8% и составила 13,6 млрд кубометров. Частные предприятия нарастили добычу на 8,7% и за период с января по октябрь добыли 3,7 млрд кубометров газа.

Импорт газа за указанный период составил 11,8 млрд кубометров и вырос на 49,9% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.

Як в Одесі ремонтують учбові літаки Л-39



ДП «Одеський авіаційний завод» проводить роботи з ремонту учбово-тренувальних літаків Л-39 для Збройних сил України, передає Military aviation.

ДП «Одеський авіаційний завод» займається ремонтом та модернізацією літаків МіГ-21, МіГ-23, МіГ-27, Л-39 і Як-52. Також виконує ремонт агрегатів навігаційного, радіоелектронного, кисневого, спеціального оснащення і озброєння літаків МіГ-29, Ан-24, Ан-26 і Як-40, двигунів Р-11, Р-195, АИ-25ТЛ, Р-95Ш, М-14П, коробки літальних агрегатів КЛА-2 (3) літака МіГ-29, яка служить для передачі крутного моменту від турбостартера ГТДЕ-117 до основних двигунів.


Прибуття літака Л-39 на “Одеський авіаційний завод”

Прибуваючи на завод, літак чекає повний цикл ремонтних робіт. Розбирання з заміною та ремонтом комплектуючих, ремонт двигунів та систем керування тощо.



Паралельно з тим, завод проводить роботи з налагодження виробництва нового 4-х місного літака Y1 Дельфін.

Строители мостов теперь могут получать до 60% предоплаты

Строители мостов теперь могут получать до 60% предоплаты - Кабмин

Подрядчики строительства больших и внеклассных мостов отныне могут рассчитывать на предварительную оплату в объеме, не превышающем 60 процентов стоимости годового объема работ. Соответствующее постановление Кабинета министров от 1 декабря 2017 г. № 916 обнародовано на Правительственном портале.

"Решение правительства позволит подрядчикам строительства больших и внеклассных мостов получать предварительную оплату в объеме, не превышающем 60 процентов стоимости годового объема работ такого строительства, без временных ограничений относительно осуществления ими строительной деятельности по возведению мостов (получения лицензии) и в течение 18 месяцев (против 12 месяцев) со дня заключения договоров о закупке материалов, конструкций, изделий", - прокомментировали положение документа в Секретариате Кабмина.

Как сообщалось ранее, в 2017 году Министерство инфраструктуры заявляло о намерениях ремонта 80 мостов. В проекте Государственного бюджета на 2018 год на развитие инфраструктуры заложено 46,7 млрд гривень. Согласно расчетам Минэкономразвития Украины, на эти средства можно построить 50 новых мостов и обновить 4 тысячи километров дорог.

Рівненська ОДА збільшує премії для молодих вчених



Винагороду молодим науковцям хочуть встановити на рівні 10 тис грн

Дотепер за вагомий внесок у наукові дослідження молоді вчені отримували премії в розмірі 7 тисяч гривень, передає прес-служба Рівненської ОДА.

Нагадаємо, щороку п’ятеро молодих вчених Рівненщини одержують від обласної влади грошові премії. Нині облдержадміністрацією підготовлено відповідний проект рішення обласної ради, згідно з яким передбачено збільшити увесь фонд преміювання – до 50 тисяч гривень.

Таким чином, в ОДА сподіваються на активізацію проведення винахідницьких досліджень.

Ernest Airlines в 2018 году добавит рейсы из Киева в Бергамо и Неаполь

Ernest Airlines в 2018 году добавит рейсы из Киева в Бергамо и Неаполь

Італійська авіакомпанія Ernest Airlines з 29 березня 2018 року запустить додаткові рейси на маршрутах Київ-Бергамо і Київ-Неаполь, сообщает avianews.com.

«Согласно данным системы бронирования авиаперевозчика, кроме уже запланированных рейсов по понедельникам, средам и субботам появятся частоты по четвергам на обоих направлениях.

Билеты на рейсы Киев - Бергамо и Киев - Неаполь на период летней навигации продаются по цене от 63 евро в одну сторону с учётом перевозки только ручной клади на сайте авиакомпании», - говорится в сообщении. Ernest Airlines работает в сегменте бюджетных авиакомпаний.

О выходе Ernest Airlines на украинский рынок стало известно в сентябре этого года. С 20 октября авиакомпания начала летать из Бергамо во Львов, 4 декабря - из Бергамо в Киев.

Как ранее сообщалось, авиакомпания Ernest Airlines 8 декабря откроет рейсы Львов - Неаполь и Львов - Венеция, а 9 декабря - рейсы Киев - Неаполь. Так, рейсы Бергамо - Львов - Бергамо и Неаполь - Львов - Неаполь будут выполняться во вторник, пятницу и воскресенье, Неаполь - Киев и Бергамо - Киев - в понедельник, среду и субботу, а Венеция - Львов - Венеция - в пятницу и воскресенье.

Ще один український банк долучився до системи Android Pay



UKRSIBBANK спільно з Google та MasterCard впровадив для своїх клієнтів безпечний та зручний інструмент розрахунків Android Pay

Банк водить до складу BNP Paribas Group, яка має представництва у 74 країнах. Варто відзначити, що Україна – одна з перших країн групи, де банк впровадив таке рішення, передає NaChasi.

Для реалізації обраної стратегії, з початку 2018 року будуть встановлюватися виключно безконтактні термінали, а протягом наступних 2 років банк перейде на повністю безконтактне обладнання. Для роботи банк використовує глобальну цифрову платформу токенізації Mastercard Digital Enablement Service (MDES), з якою працюють безконтактні розрахунки через сервіси Google. Платформа перетворює NFC-пристрій із підключенням до інтернету на безпечний платіжний інструмент.

Оплата телефоном за допомогою Android Pay доступна для власників Android-смартфонів з операційною системою версії KitKat 4.4 і вище. Для користування платіжним сервісом слід завантажити додаток Android Pay з Google Play, зареєструвати свій обліковий запис та прив’язати до нього дані карток MasterCard від UKRSIBBANK.

Нагадаємо, що першим українським банком, що впровадив таку послугу став «ПриватБанк».

На Харьковщине завершили ремонт стратегической трассы из Изюма в Славянск

На Харьковщине завершили ремонт стратегической трассы из Изюма в Славянск

На Харьковщине завершен ремонт последних 50 км стратегической автодороги от города Изюма до границы с Донецкой областью.

Комментарий журналистам после осмотра автодороги дала председатель Харьковской ОГА Юлия Светличная:

«Дорога на Славянск - дорога стратегическая, национального масштаба. До начала АТО она уже нуждалась в ремонте. А большой поток военной техники разрушил дорожное полотно. Поэтому Президент Петр Порошенко принял решение о начале ремонта. Сегодня видим удачный результат: 48,8 км дороги восстановлено, выполнено 100% работ", - отметила Светличная.

По ее словам, это полотно европейского качества, которое должно прослужить 10-12 лет: "в Целом на ремонт трассы в этом году было направлено 290 млн грн".

Как объясняет начальник Службы автомобильных дорог в Харьковской области Евгений Зражевец, в начале года из госбюджета на ремонт трассы было выделено всего 1 млн грн.

«Этих средств, конечно, было недостаточно, и руководитель области Юлия Светличная приняла решение направить на ремонт средства «таможенного эксперимента» - 56 млн грн. Решение по финансированию работ на последнем участке - от блокпоста Изюма до границы с донецкой областью - принял Президент, который в августе принимал участие в открытии отремонтированного моста в Изюме", - говорит Зражевец.

Как стало известно, ремонт автодорог области, в том числе, в направлении Донецка и Луганска, будет продолжаться и в дальнейшем за счет государственных средств, в части таможенных сборов, местных бюджетов и благодаря созданию областного Дорожного фонда.

Автомобіль Богдан-6317 з новим двигуном допущений до експлуатації у ЗСУ



Компанією “Богдан Моторс” було завершено розроблення конструкції та виготовлення перших зразків вантажних автомобілів Богдан-6317 з новим двигуном виробництва компанії WeichalPower.

Новий автомобіль отримав індекс 63172 та як і попередник підготовлений саме для задоволення потреб силових відомств України. Використання нових двигунів на автомобілях серії Богдан дали змогу автовиробнику повністю відмовитися від використання комплектуючих російського виробництва за всією лінійкою продукції.

Вантажні автомобілі Богдан-63172 підвищеної прохідності, обладнані бортовою платформою, призначені для перевезення особового складу, різних вантажів, буксирування транспортних і спеціальних причепів (озброєння та військової техніки) по всіх видах доріг, бездоріжжю та місцевості. Обладнані системою регулювання тиску повітря в шинах, лебідкою з тяговим зусиллям 12000 кгс та тросом довжиною 60 метрів,передпусковим підігрівачем.

Нова модифікація повнопривідноготрьохвісьного автомобіляобладнана дизельним, рядним, 4-тактним, 6-циліндровимдвигуном з турбонаддувом WP10.380E32, робочим об’ємом 9,726л та потужністю 280 (380) кВт (к.с.), максимальна швидкість автомобіля – 85 км/год, а запас ходу складає до 1447 км. Вантажна платформа об’ємом 27,5 куб.м здатна перевозити до 11000 кг вантажу, або 48 осіб на розкладних лавках. Кабіна обладнана 2-ма місцями для екіпажу зі спальним місцем.

Автомобіль Богдан-63172 зацікавив військових, та в результаті прийнятого спільного рішення ДП «АСЗ №2» АТ АК «Богдан Моторс» та Міністерства оборони України було проведено визначальні відомчі випробування нової модифікації автомобіля. Випробовування, що завершились на початку грудня цього року, підтвердили належний технічний рівень підготовки автомобіля, який забезпечує виконання покладених на нього завдань у Збройних силах України. За результатами визначальних відомчих випробувань автомобіль Богдан-63172 пропонується допустити до експлуатації в Збройних Силах України в особливий період.

Украина увеличивает объемы экспорта фруктов и ягод в ЕС

ФАО: Украина увеличивает объемы экспорта фруктов и ягод в ЕС

Поставки украинских свежих фруктов и ягод на европейский рынок продолжают расти. Об этом говорится в сообщении Продовольственной и сельскохозяйственной организации ООН (ФАО).

Как отмечается, ЕС быстрым и динамичным рынком, учитывая ежегодную стоимость импорта свежих мелких фруктов в размере € 641 млн и среднегодовой рост на 14,9% за последние 5 лет. В настоящее время экспорт Украины в ЕС в среднем составляет €3,4 млн в год, а это всего 0,5% от импорта ЕС. Такие показатели указывают на огромные возможности для Украины увеличить свою долю, считают в ФАО.

Однако выход на европейские рынки также требует соблюдения правил торговли ЕС и применение четких рыночных стандартов в вопросах упаковки и маркетинга, уточняет АgroРortal.

Для поддержки стран в вопросах расширения доступа сельскохозяйственной продукции на международных рынках, ФАО реализует региональную инициативу по развитию агропродовольственной торговли и доступа к международным рынкам.

«В рамках инициативы ФАО работает с Министерством аграрной политики и продовольствия и другими заинтересованными сторонами в Украине, чтобы развивать их возможности по расширению экспорта продуктов садоводства на рынки ЕС», — сказала экономист ФАО Ирина Кобута.

З аеропорту Львів планують запустити рейси в Нью-Йорк і Торонто



Керівництво аеропорту Львів веде переговори про відкриття двох трансатлантичних рейсів, передає ЦТС.

Про це розповіла генеральний директор аеропорту Тетяна Романовська:

Злітна смуга має довжину більше 3,3 км, що дозволяє приймати важкі літаки і обслуговувати далекомагістральні рейси. У цьому напрямку ми працюємо зараз над відкриттям трансатлантичного перельоту в США (Нью-Йорк) і Канади (Торонто). До речі, в середині 1990- х років у нас уже було повідомлення з Торонто, але через недостатню довжину злітної смуги ми могли приймати цей рейс. На відправку в Канаду літак прямував з Києва. Тому слід нарешті повернути прямий зв’язок з Америкою, де у нас потужний ресурс в особі численної діаспори“, – заявила Т. Романовська.

Відзначимо, що на початку цього року вже звучала інформація, що аеропортом проведені переговори з авіакомпанією МАУ про відкриття рейсів в Північну Америку. Тоді керівник львівського авіапідприємства повідомила, що в “Міжнародних авіалініях України” заявили, що проводять підрахунки і думають про створення тестового рейсу ще в 2017 році.

ЕС дает Украине еще €50 миллионов - на содействие миру на Донбассе

ЕС дает Украине еще €50 миллионов - на содействие миру на Донбассе

Правительство Украины и Еврокомиссия подписали соглашение о финансировании мероприятия «Поддержка ЕС для востока Украины». Подписание состоялось в рамках заседания Совета ассоциации Украина-ЕС в пятницу в Брюсселе.

Договоренности предусматривают предоставление Украине финансирования за счет Европейского инструмента соседства (ENI) в размере 50 млн евро.

Как отмечается, заключение соглашения создаст правовые основания для финансирования Еврокомиссией мер, направленных на содействие миру, экономическому восстановлению и примирению в восточной Украине.

Меры, предусмотренные соглашением, будут реализовываться по четырем направлениям: децентрализация и управление; экономическое восстановление и развитие малого и среднего предпринимательства; безопасность общества и социальное единство; секторальные реформы и структурные изменения.

Как ожидается, эта помощь будет способствовать улучшению управления, местному развитию и оказанию услуг путем развития потенциала на местном уровне для гендерно чувствительных реформ децентрализации и административной реформы; стимулированию занятости и экономическому росту путем предоставления помощи для развития микро-, малых и средних предприятий; укреплению социального единства и примирению путем поощрения общественных инициатив; поддержке секторальных реформ и структурных изменений в сфере здравоохранения, образования и инфраструктуры.

От Украины документ подписала вице-премьер-министр по вопросам европейской и евроатлантической интеграции Иванна Климпуш-Цинцадзе.

Як розподіляться кошти бюджету-2018



Дохідна частина бюджету складає 913,6 млрд. грн, що на 18,5% більше, ніж цього року

Видатки становитимуть 988,6 млрд гривень, що перевищує видатки бюджету 2017 року на 17,5 відсотка. Дефіцит бюджету складе 81,8 млрд. грн, або 2,4% ВВП. Державний борг – майже два трильйони гривень гривень або 60 % ВВП, що на 3 відсоткових пункти менше ніж у попередньому році, передає Корреспондент .

Головними джерелами поповнення бюджету України залишаються податки на додану вартість, доходи фізичних осіб та акцизи. Близько 150 мільйонів доларів буде отримано в результаті спецконфіскації майна колишніх високопоставлених чиновників.

Крім того, на оборону і безпеку передбачено 165,3 млрд гривень, що на 28,8 млрд. більше, ніж цього року.

На фінансування дорожного фонду в бюджет закладено 46,7 млрд. грн, та 2 млрд. грн на енергоефективність. На підтримку агропромислового комплексу 7,7 млрд. грн, на підтримку вугільної галузі 2,9 млрд. На централізоване придбання медикаментів та харчування в лікарнях закладено 5,9 млрд. грн. Ще мільярд надійде до місцевих бюджетів на відшкодування вартості деяких лікарських препаратів. Також 14 мільярдів гривень передбачено для сфери освіти. Основна стаття – підвищення заробітної плати педагогам.

Також бюжетом перебачено підвищення з 1 січня мінімальної заробітної плати до 3 723 гривень, життєвого мінімуму до 1 700 гривень (з 1 липня – 1777 гривень, з 1 грудня – 1853 гривень). Зростання реального ВВП заплановано на рівні трьох процентів, індекс споживчих цін складе 109 відсотків, рівень безробіття – 9,1 відсотка.

Більш детальну інфографіку можна подивитись тут.

Українські гідроелектростанції об’єднали єдиною автоматичною системою регулювання частоти та потужності



Укренерго підключило Київську, Середньодніпровську, Дніпровську ГЕС-1 та Каховську гідроелектростанції до системи автоматичного регулювання частоти та потужності (САРЧП) з діапазоном регулювання 480 МВт.

Це стало можливим після підготовки та проведення Укренерго спільно з Укргідроенерго успішних випробувань роботи вказаних ГЕС під керуванням САРЧП, повідомляє прес-служба Укренерго.

Підключення ГЕС до автоматичної системи регулювання значно підвищило надійність роботи енергосистеми та її гнучкість. Крім того, у випадку виникнення нештатної ситуації, наприклад, з втратою деяких генеруючих потужностей, вона буде швидко ліквідована в автоматичному режимі, без втручання диспетчерського персоналу та без вимкнення споживачів.

Найближчим часом до САРЧП буде підключена Кременчуцька ГЕС що сумарно дозволить отримати 600 МВт діапазону регулювання, який працює в автоматичному режимі. Це значно покращує якість та надійність регулювання та забезпечує виконання європейських вимог до обсягів регулюючих потужностей, – прокоментував подію заступник директора з оперативного керування – головний диспетчер Укренерго Віталій Зайченко.

Наразі опрацьовується можливість підключення до автоматичної системи регулювання частоти та потужності і найбільшої в Україні Дністровської ГАЕС.

САРЧП призначена для регулювання частоти в енергосистемі України при ізольованій роботі та регулювання перетоків активної потужності міждержавними лініями електропередачі в режимі паралельної роботи енергосистеми України з системами сусідніх країн. ГЕС змінює потужність в ту чи іншу сторону, тим самим виводячи параметри перетоків по міждержавних лініях електропередачі або частоти та потужності на необхідний рівень.

Продовження: Як в Україні ничегониделаеца: № 174 (огляд)

Добірка за допомогою ресурсів Національний Промисловий Портал , Укрінформ, Зроблено в Україні, прес-служб органів влади, підприємств, харківського камрада onosamo, читачів та інш.
*****
Допомога антимосковському українському блогу (за бажанням) / Помощь блогу (при желании и наличии средств):
Реквизиты: карта “ПриватБанк” № 5168 7422 0772 0016
Tags: АПК, ОПК, Україна, бизнес, заводы, зроблено в Україні, инвестиции, инфраструктура, модернизация, перемоги, предприятия, прогресс, производство, промышленность, развитие, реформы, успехи, экономика, экспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment