Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Как в Украине ничегониделаеца. Часть 12 (обзор)

Продолжение. Начало здесь: Как в Украине ничегониделаеца. Часть 1 (обзор)
Часть 2 , Часть 3 , Часть 4, Часть 5, Часть 6, Часть 7, Часть 8, Часть 9, Часть 10, Часть 11

“Нібулон” спустить на воду днопоглиблювальне судно до 1 вересня



Компанія “Нібулон”, що володіє однойменним суднобудівно-судоремонтним заводом, має намір спустити на воду днопоглиблювальне судно до 1 вересня. Як повідомили в компанії, це буде судно для поглиблення річок, дно яких складається з скельних порід, повідомляє ЦТС.

Воно дозволить власними силами проводити найскладніші днопоглиблювальні роботи, в тому числі і на Дніпрі, відзначили в “Нібулоні”.

Раніше компанія інформувала, що введе в свій флот дане судно, здатне поглиблювати дно до 15 метрів, в 2017 році.

«Антонов» увеличил прибыль в 4 раза



ГП «Антонов» за два года в составе ГК «Укроборонпром» увеличил прибыль в 4 раза. Об этом свидетельствуют результаты финансовой отчетности компании, сообщается на странице «Укроборонпром» в Facebook.

"Прибыль «Антонова» стабильно растет уже второй год подряд. В 2014 году она составляла 39,3 млн грн, в 2015 году – 42,7 млн грн, а в 2016 году возросла до 178,1 млн грн", - говорится в сообщении.

Как отмечают в «Укроборонпроме», в составе концерна «Антонов» всего за полтора года создал Ан-132D – первый украинский самолет без российских комплектующих. К его производству подключились крупные международные компании: Pratt&Whitney (Канада), Honeywell (США), Dowty Propellers (Великобритания), Liebherr Aerospace Toulouse SAS (Франция). Недавно новейший самолет успешно совершил первый полет.

Україна може торгувати з країнами ЄС за допомогою програми COSME



Крім експорту, у вітчизняних підприємців є можливість торгувати з іншими європейськими країнами за допомогою програми COSME (Competitiveness of Small and Medium-sized Enterprises), яка діє з 2014 року, повідомляє propozitsiya.com.

Україна приєдналася до проекту в лютому 2017 року. «Загальний бюджет програми €2,3 млрд. Україна може претендувати на €800 млн. Але це не означає, що ми можемо прийти і просто їх взяти. За них треба боротися. COSME – це своєрідна парасолька, яка об’єднує близько 30 невеликих підпроектів. У нас в Україні працює поки один – EEN – Enterprise Europe Network», – пояснив керівник відділу з дослідження ринків Офісу з просування експорту Дмитро Носов (Export Promotion Office – EPO – консультативно-дорадчий орган при Мінекономрозвитку).

Інформаційна мережа EEN працює з 2008 року і об’єднує більше 65 країн. Це свого роду біржа, мережа B2B, яка створена, щоб виводити європейського виробника на зовнішні ринки – США, Японію, країни Північної Африки, – додав Д. Носов.

EEN надає доступ до 2,5 млн компаній з усього світу. Зареєстровані компанії залишають заявки, постачальник може у відкритому доступі зайти і подивитися, що і де хочуть придбати. «На базі платформи можна замовляти технології, дивитися, які вже є на ринку», – пояснив представник ЕРО. Також мережа EEN дозволяє моніторити бізнес-події.

Щомісяця EPO відбирає 5 українських компаній, які мають інноваційну продукцію з високим експортним потенціалом і допомагає розміститися на EEN. «Найбільший акцент на інноваційній продукції. Вона користується великим попитом. Інновація – не обов’язково космічні або нанотехнології. Це може бути новий дизайн, нові матеріали, методи обробки, все, що завгодно, чого на ринку представлено дуже мало», – зазначив експерт.

Органическое производство - наиболее динамичная отрасль в Украине



Органическое производство стало одной из наиболее динамичных отраслей агросектора Украины. Это отметил, выступая на открытии Международного форума «Agroport West Lviv-2017» во Львове, министр агрополитики Тарас Кутовой, сообщает корреспондент Укринформа.

«Органическое производство в Украине развивается стремительными темпами, но мы стараемся, чтобы этот процесс был более системным и был более заметен как в стране, так и за ее пределами. Это одна из самых динамичных отраслей агросектора. За 5 лет у нас прирост 90%», - сказал Кутовой.

По его словам, развитие органического производства и стал одной из ключевых тем форума. Ведь теперь это дело опирается на разработанный Министерством агрополитики «органический» закон, который поддержал Кабинет министров.

“Нібулон” збільшить флот до 100 суден протягом 4 років і буде будувати пасажирські судна



Компанія “Нібулон”, що володіє однойменним суднобудівно-судоремонтним заводом, протягом найближчих 4 років планує збільшити кількість побудованих судів до 100, повідомляє ЦТС.

Таким чином, її флот зросте вдвічі в порівнянні з сьогоднішніми показниками. Про це заявив гендиректор компанії Олексій Вадатурський під час церемонії спуску на воду буксира нового покоління “Юрій Макаров” в Миколаєві.

За його словами, до 1 липня 2017 року компанія має намір побудувати і спустити на воду ще 2 таких судна проекту 121м, призначених для роботи в мілководних акваторіях, в тому числі і в північних притоках Дніпра – на Десні та Прип’яті. Крім того, буде побудовано ще одне несамохідне судно.

До 1 липня наш флот буде складатися з 60 судів, а до кінця року – з 65. Щороку ми будемо випускати 15-16 повнокомплектних суден довжиною до 150 метрів. При цьому протягом 4 років ми маємо намір досягти цифри в 100 судів. І повністю компенсуємо те, що у нас в місті не працює 2 суднобудівні заводи, – зазначив Вадатурський.

Він також додав, що компанія веде повномасштабну реконструкцію заводу “Нібулон”, щоб розмістити на його території дві потокові лінії – для пасажирського і спеціалізованого флоту, а також торгових суден. Компанія має намір виробляти власні пасажирські судна нового покоління на підводних крилах і невеликі пасажирські лайнери.

З огляду на подальше збільшення вантажного флоту, “Нібулон” зможе перевозити по річках України до 4 млн тонн вантажів на рік.

Дорогу до польской границы отремонтируют за средства Евробанка и грантов ЕС



Реконструкцию дороги на участке Ковель - КПП "Ягодин" проведут за средства Европейского инвестиционного банка (ЕИБ) и грантов Европейского Союза. Об этом сообщается на официальной странице Государственного агентства автомобильных дорог Украины ("Укравтодор") в Фейсбук.

"Государственное агентство автомобильных дорог Украины достигло договоренностей с European Investment Bank о финансировании проекта реконструкции международной автомобильной дороги М-07/Е-373 Киев — Ковель — Варшава, которая ведет к самому КПП на украинско-польской границе", - говорится в сообщении.

Сейчас обсуждается возможность реконструкции участка дороги от Ковеля до КПП "Ягодин" и доведение ее до 1 технической категории с четырьмя полосами движения. Ожидается, что финансирование проекта будет осуществляться 50/50 за счет кредитных средств European Investment Bank и грантовых средств ЕС. Эти проекты выбраны из 11 ранее предложенных к рассмотрению.

Справка:
Участок дороги от Ковеля до КПП "Ягодин" имеет высокую интенсивность движения, а КПП "Ягодин" является крупнейшим в Украине пунктом пропуска, через который проходит более 1,5 миллионов авто в год, 300 тысяч из которых – грузовики. Реконструкция дороги будет осуществляться по европейским стандартам безопасности и удобства участников дорожного движения.

Україна пропонує Чилі співробітництво в галузі створення безпілотних систем і кібербезпеки



Україна зацікавлена ​​в налагодженні ВТС з країнами латиноамериканського регіону, в числі потенційних партнерів розглядається, в тому числі, Чилі, повідомляє Національний промисловий портал, з посиланням на “Авіація в Україні

Як повідомила прес-служба держконцерну “Укроборонпром”, можливості налагодження співпраці з чилійської стороною обговорювалися в ході минулих у рамках 11-ї міжнародної оборонної LAAD-2017 Defence & Security (Ріо-Де-Жанейро, Бразилія) переговорів української делегації з міністром оборони Чилі Хосе Антоніо Гомесом.

Головною темою зустрічі стала співпраця Чилі з Україною в сфері безпілотних систем, авіабудування і кібербезпеки, під час якої були визначені подальші кроки і потреби обох сторін і обговорені принципи подальшої співпраці, – йдеться в повідомленні.

Згідно з повідомленням, перспективи налагодження регіонального ВТС будуть також предметом запланованих в рамках LAAD-2017 переговорів з офіційними представниками державних установ та силових відомств країн Латинської Америки, а також з провідними компаніями оборонно-промислового комплексу регіону.

LAAD International Exhibition and Conference on Aerospace & Defence Techology – Латиноамериканська виставка і конференція з авіакосмічної і оборонних технологій, проходить в Ріо-де-Жанейро з 1997 року раз на два роки, є найбільшою подією в галузі оборони і безпеки в Латинській Америці. Організатором виставки виступає британська Reed Exhibitions, що працює в тісному контакті з міністерством оборони Бразилії. За даними організаторів, в роботі LAAD-2017 Defence & Security беруть участь близько 37 тис. Фахівців, 195 офіційних делегацій з 85 країн. У числі заявлених тем конференції в рамках виставки: “Актуальні питання корпоративної кібербезпеки”, “Гібридна війна в контексті Бразилії”.

Электротранспорт - новая индустрия современной Украины

Об этом заявив министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян, открывая вторую Международную выставку электротранспорта Plug-In Ukraine. В открытии принял участие госсекретарь Федерального Министерства транспорта и цифровой инфраструктуры Германии Райнер Бомба, заместитель председателя дипломатической миссии США в Украине Джордж Кент.

Владимир Омелян отметил, что рынок электротранспорта имеет хорошие перспективы в Украине: «На нынешней, второй выставке, представлено больше производителей электротранспорта, чем на первой. Мы видим, что рынок стремительно развивается. Сверхважно, что бизнес слышит, что электрокары уже рядом. Министерство хочет, и мы надеемся на поддержку правительства и Верховной Рады, просмотреть все ставки на импорт электрокаров, на производство запчастей и электрокаров в Украине. Мы должны создать новую индустрию современной Украины".



Министр инфраструктуры отметил, что показатели 2016 является утешительнымы: "Мы вошли в топ-5 стран по динамике развития рынка электрокаров и чарджера к ним. Так, абсолютные цифры пока скромные. Мы видим готовность украинцев покупать электрокары и правительство должно стимулировать этот спрос. Я верю, что украинцы имеют все шансы быть в пятерке не только по динамике роста количества электрокаров, но и по темпам производства. У нас есть месторождения лития, есть воля правительства и интерес инвесторов".

Владимир Омелян также сообщил, что развитие инфраструктуры является одним из приоритетов деятельности министерства: "Выделение отдельных мест, на которых будут оборудованы чарджеры, на парковках в торговых центрах, кинотеатрах, спорт-клубах, у зданий органов государственной власти, создадут более удобные условия для владельцев электрокаров и будем стимулировать спрос на них".

Українські горіхи можуть отримати преміальну ціну завдяки органічній сертифікації



Щоб отримати преміальну ціну на український горіх та мати стабільних покупців, потрібно або продавати гарний товар, або продавати товар із іншою доданою вартістю, якою може стати органічна сертифікація, про це в інтерв’ю Agravery.com розповів керівник кооперативу «Горіх Причорномор’я» Павло Тулба.

За його словами, американський, чилійський, французький горіх є горіхом еталонної якості і використовується для роздрібної торгівлі. Горіх, що не пройшов за якістю для роздрібного ринку, реалізується у Китаї і кондитерським підприємствам.

«У результаті, нам фактично залишається цінова ніша між Америкою, Чилі, Францією і Молдовою (в якій за останній час було зроблено великий прорив в якісному горіху)», ― зазначив Тулба.

Він додав, що аналіз ринку показує, що український горіх може дорівнювати ціні горіха, вирощеного в Молдові, але не може бути вище або дорівнювати по ціні американським, чилійським або французьким горіхам.

«Аби отримати преміальну ціну та мати стабільних покупців, потрібно або продавати гарний товар, відповідні великі експортні партії, або продавати товар із іншою доданою вартістю, якою може стати органічна сертифікація», ― наголосив експерт.

«Єдиним шансом стати повноцінним учасником світового ринку з нашим обсягом виробництва є органічний сегмент реалізації волоського горіха і фундука. На сьогодня ми знаходимося на етапі початку сертифікації як органічного виробника ― цей шлях не простий, оскільки компанії, що мають право на сертифікацію, отримують вкрай мало інформації про можливості сертифікації органічного горіха», ― розповів Тулба.

За його словами, так склалося, що реалізувати партію такої продукції українського походження вроздріб на світовому ринку неможливо через проблеми із репутацією країни.

«Декілька років тому був скандал, коли під видом органічного з України поставляли звичайний горіх, через що трейдери і досі з обережністю дивляться на наш ринок, і на сертифікаційні органи, які видають у нас так званий “зелений листок”. Ми навіть хочемо отримати органічний сертифікат за допомогою іноземної компанії-сертифікатора, для цього звернулись за допомогою до IFC», ― додав підприємець.

Двое украинцев поедут учиться в кампус NASA

В рамках финала украинской части конкурса Global Impact Challenge 2017 выбрали двух победителей. Даниил Баш и Евгений Эрик получат стипендию на десятинедельную программу Global Solutions Program, которая проводится под эгидой Google, NASA и Университета Сингулярности в кампусе исследовательского центра NASA Ames в Калифорнии, сообщает AIN.ua

Он собирает 80 участников со всего мира для обучения, развития и работы над проектами, которые в перспективе за 10 лет смогут повлиять на жизнь одного миллиарда человек. За время существования программы в ней не участвовал ни один украинец. В этом году их будет сразу два.


Слева направо: Иветта Деликатная (соучредителем и директор SingularityU Kiyv), Даниил Баш, Томас Кризисов (вице-президент экосистемы SingularityU) и Евгений Эрик

Даниил Баш - студент Института высоких технологий Киевского национального университета им. Шевченко, бакалавр химии природных соединений. Он победил с идеей добывать редкие высокотехнологичные сплавы в океанских течениях с помощью технологии селективных сорбентов. Ее также можно применить для борьбы с окислением океанов и для очистки воды от CO2.

Вторым победителем стал Евгений Эрик - аспирант факультета кибернетики КНУ и основатель проекта SolarGaps. Он создает оконные жалюзи в виде солнечных панелей, которые по ходу дня меняют угол наклона, чтоб максимизировать выработку электроэнергии.

В кампусе NASA в течение первых четырех-пяти недель они будут изучать экспоненциальные технологии и инновационные инструменты управления у лидеров компаний из списка Fortune 500. Шестая-седьмая недели GSP посвящены развитию лидерских качеств, креативности и экспоненциального мышления. После этого участники программы делятся на группы и работают над совместным проектом. В конце программы команды презентуют свои проекты. Лучшие попадут на другие программы Университета Сингулярности и получат всю необходимую поддержку для преобразования в полноценную масштабную компанию.

Держкомпанія з Саудівської Аравії SALIC побудує портовий термінал в Україні



Державна компанія Саудівської Аравії SALIC (Saudi Agricultural & Livestock Investment Company) планує будівництво портового терміналу в Україні. Про це повідомили в Мінінфраструктури.

Дане питання порушувалося в Ер-Ріяді в ході п’ятого засідання міжурядової комісії з торгово-економічного співробітництва. МІУ в українській делегації представляв заступник міністра Віктор Довгань, передає ЦТС.

Віктор Довгань представив інвеcтіційні інфраструктурні проекти на переговорах з компанією SALIC, яка є власником агробізнесу в Україні і планує будувати портовий термінал. З Саудівським фондом розвитку та Публічним інвестфондом Королівства Саудівська Аравія обговорили доступ до дешевих кредитних коштів і портфельні інвестиції, – повідомили в міністерстві .

Там також поінформували, що на завершальному етапі перебуває підготовка до підписання угоди між урядами України та Саудівської Аравії про повітряне сполучення, яке дозволить почати прямі регулярні авіаперевезення між Києвом і Ер-Ріядом.

Сторони також домовилися почати діалог і провести переговори на рівні авіаційних служб в області сертифікації повітряних суден та авіаційної безпеки в квітні 2017 року в Києві.

ММК осваивает новые виды продукции для поставок в США



Мариупольский металлургический комбинат им.Ильича (ММК, Донецкая обл.), входящий в группу "Метинвест", осваивает новые виды металлопродукции для поставок на внешние рынки, в том числе на перспективный рынок США.

Рынок США для нашей продукции сегодня очень привлекателен. Мы ведем активную работу над расширением сортамента для заокеанских партнеров, а это значит - осваиваем новые продукты прокатного производства, - написал генеральный директор меткомбината Юрий Зинченко на своей странице в соцсети Facebook, передает Зроблено в Україні.

Україна встановила історичний рекорд з імпорту бананів



В Україні зростає споживання бананів. Так, з початку сезону імпорт бананів на ринок України виріс в 2 рази. Про це повідомляють «АПК-Інформ: овочі і фрукти», передає UBR.

Зокрема, якщо за сезон 2015/2016 в Україну ввезли 87 тисяч тонн цього фрукта, то за сезон 2016/2017 – 171 тисячу тонн, що є рекордом за всю історію незалежної України.

Головним постачальником даної продукції в Україні виступає Еквадор (63%). З початку сезону поставки еквадорського банана в нашу країну зросли майже на 40%.

На думку експертів, головна причина такої тенденції – зниження цін на банани. На сьогодні фрукт відвантажують великим оптом по 26-28 гривень за кіло, що на 4-7% нижче, ніж в 2016 році.

На Дунае стартовала круизная навигация



Морской порт «Усть-Дунайск» 7 апреля 2017 принял первое в новом круизном сезоне пассажирское судно, передают «Порти України».

Судно Nestroy (флаг - Швейцария) посетило портопункт Вилково, где пассажирам провели увлекательную экскурсию на теплоходе «Евгений Косяков» живописнымы уголками Придунавья. В программу экскурсии также вошло посещение «0» километра Дуная, - говорится в сообщении.

Теплоход курсирует на линии от Вены до Вилково. Максимальная пассажировместимость составляет 230 человек. Длина судна - 124,9 метра, ширина - 11,45 метра, осадка - 1,6 метра. Лайнер построен в 2007 году в Нидерландах. Оператором Nestroy является австрийская круизная компания DDSG Blue Danube.

Всего в 2017 году морпорт «Усть-Дунайск» ожидает 27 мероприятий судов. Из них 18 мероприятий речных судов и девять мероприятий морского судна «Принцесса Днепра».

На 197 га у зоні відчуження заплановано висадити понад 1,5 млн сіянців лісу



Цього року, під час весняно-осінніх лісокультурних компаній у зоні відчуження заплановано проведення заходів з лісовідтворення на площі 400 га, на майже половині з яких (197 га) протягом усього періоду заплановано довисадки понад 1,5 млн сіянців. На іншій половині (203 га) розпочато планові роботи щодо сприяння поновленню лісу природним шляхом, повідомляє прес-центр Урядового порталу.

За словами фахівців Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», які здійснюють лісо-господарські роботи у зоні відчуження, погодні умови у березні дали можливість розпочати лісокультурні роботи раніше, ніж було заплановано.

На сьогодні у зоні відчуження висаджено вже понад 0,5 млн сіянців, на площі 70 га (із розрахування 8 тис. шт. на 1 га). За період весняної лісокультурної кампанії заплановано провести висаджування лісових культур на площі 120 га. Решту буде виконано восени.

Запланована площа під висадку молодих рослин у 2017 році більш ніж у 2 рази перевищує минулорічну - 113 га.

Основною лісоутворюючою породою є сосна звичайна, що складає понад 70% загальної кількості, проте використовуються й інші породи, зокрема дуб, береза та ін. (залежно від типу лісорослинних умов).

Ліс у зоні відчуження займає 70% усієї площі і має важливе значення. Вирощування та висадка насаджень сприяє відтворенню біологічного розмаїття та раціонального використання існуючих природних комплексів та їх окремих компонентів у зоні відчуження, а також запобігає винесенню радіонуклідів за межі зони відчуження, – зазначив Голова Державного агентства з управління зоною відчуження Віталій Петрук.

Продолжение: Часть 13, Часть 14, Часть 15, Часть 16, Часть 17, Часть 18, Часть 19, Часть 20, Часть 21, Часть 22, Часть 23, Часть 24, Часть 25, Часть 26, Часть 27, Часть 28, Часть 29, Часть 30

Добірка за допомогою ресурсів Національний Промисловий Портал і Укрінформ

Ссылки на все части дайджеста "Как в Украине ничегониделаеца" можно посмотреть здесь

*****
Допомога антимосковському проукраїнському блогу (за бажанням) / Помощь блогу (при желания и наличии средств):
Реквизиты: карта “ПриватБанк” № 5168 7422 2966 6940
Tags: АПК, заводы, зроблено в Україні, инновации, инфраструктура, модернизация, обзор, перемоги, предприятия, прогресс, производство, промышленность, развитие, успехи, экономика
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 49 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →