Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Про агітпроп та інформаційну політику

виношу коментар з бесіди в ФБ:

Iirina Pugachova Це добре. Але коли людство почне пишатися та захоплюватися вченими, письменниками. Тільки спортсмени та артисти з клоунами .
Олег Леусенко Ну, чому це тільки? Наприклад, я завжди поширюю інфу про видатних українських вчених і письменників. І клоуни є гарні. Не маю на увазі ширпотреб зеленського і його ватного кварталу.
Iirina Pugachova Олег Леусенко , Олег я не про вас. А взагалі . Про світові тенденції . Тому у нас зеленські, трампи, та макрони

Олег Леусенко Iirina Pugachova Це не тенденції, так було зажди. Справа в тому, що більшість - це болото. Нема значення в якій країні. Але з масовкою треба працювати, бо плебс (в більшості своїй) - вівці, яким треба все пояснювати і розжовувати, а демократія цю структуру знищила під виглядом свободи слова.
Що я маю на увазі? Демократичні країни мають працювати з пересічними громадянами в інформаційній сфері. Інакше в світі почнуть вибирати покемонів.
Краще ніж пропаганда ніхто засобу не вигадав. Порошенко, наприклад, програв тільки тому, що зневажливо ставився до пропаганди, його команда погано спрацювала в інформаційній сфері. А зграя ляльок Кремля спрацювала дуже добре.
В постсовковому суспільстві спостерігається тенденція поганого ставлення до агітпропу. Це через совєцькі, сталінські традиції зомбування людей. А я кажу не про зомбування, а про роз’яснювальну роботу серед населення. Всі ЗМІ тримають якісь олігархи і тому ці ЗМІ ніколи не підтримають нормального президента.
Наприклад, багато хто знав скільки зробив Порошенко для армії з власної кишені? Багато хто знав, що за нього відкрились 230 заводів? Але знали про свінарчуків і різню брехню. Не треба надіятись на "мудрий наріт". Його не існує в природі. Є пересічне гумове населення, якому треба все пояснювати і робити з них відповідальних громадян.
Потрібні держзамовлення на освітянські програми в ЗМІ, на пропаганду патріотизму та любов до своєї країни тощо.
Тоді й не буде стільки виборців манкуртських буратін.

UPD: Важливо: В інформаційній роботі з суспільством треба також враховувати мову та рівень інтелекту слухачів-читачів-глядачів. З пересічним населенням не можна розмовляти мовою інтелекту, як це робив Ющенко. Прості дяді-тьоті краще зрозуміють політиків, які пояснять їм на пальцях все в наївній, не дуже заумнічній формі. Дивіться, як з людьми розмовляє Чекалкін, Звіробій, Гончаренко, Полтава. Будьте простіше і юрба краще зрозуміє.

Sofia Koval Все так. Але відібрати змі з рук мокшів і підмокшан було надскладно. Гадаю, що неможливо. Адже займатися пропагандою (контрпропагандою по відношенню до москви) можна лише маючи перевагу в інструментах пропаганди. А вони майже всі ще з початку 2000 підмокшанські
Олег Леусенко Звичайно, складно. АЛЕ! Нам доля давала такий шанс! Ключове слово – ВІЙНА. Друге слово – віна гібридна, війна інформаційна. Під це можна було на деякий час начхати на будь-які демократичні норми і перекрити лайно з парєбріку і від наших про кремлівських олігархів.
Але я кажу зараз про інше: про методи агітпропу, інформаційної роботи.

Светлана Руденко Так інформаційну війну ми програли, але в нас немає іншого способу донесення достовірної інформації, як вести роз'яснювальну роботу з знайомими і іншою категорією населення. Всіма доступними методами, звичайно дотримуватися нормативної лексики.

Tags: агитпроп, дискуссия, заметки О. Леусенко, информационные войны, комментарии, поради, пропаганда
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments