Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Коломия обрала собі «Смачну візитівку» (відео)

У прикарпатській Коломиї провели конкурс «Смачна візитівка», щоб віднайти кулінарний бренд міста. Ним стала начинка по-коломийськи з томленим м’ясом, яку пропонуватимуть в усіх закладах харчування міста, на місцевих ярмарках і фестивалях, повідомляє Коломийська міська рада в Facebook.



«Конкурс «Смачна візитівка» покликаний віднайти автентичну страву, яка буде коронним блюдом нашого міста. … Журі одностайно обрало переможцем начинку від «Villa Famalia». Відтепер начинка по-коломийськи із томленим м’ясом – це традиційна страва Коломиї. Її рецепт буде запатентовано і авторське право буде належати коломийській громаді в особі міської ради. Вона буде пропонована до введення в меню усіх закладів харчування нашого міста, а також буде продаватися на ярмарках, фестивалях», - йдеться в повідомленні.

За інформацією міськради, в конкурсі «Смачна візитівка» взяли участь чотири страви: «Geneza» запропонувала банош в беконі з бриндзою під назвою «Коломийська традиція», а також зупу з буряковим тістом, «Villa Famalia» - начинку із томленим м’ясом, а колиба «У вуйка Василя» - вже традиційну для їхнього меню зупу по-коломийськи та печеню по-домашньому.

Переможці конкурсу «Villa Famalia» отримали 5 тис. грн премії.

Кулінарний бренд Коломиї вперше представлять 21 вересня на гастрономічному фестивалі міста.


Tags: Коломия, Прикарпаття, авторское право, бренди, гастрономічний туризм, еда, конкурсы, кулинария, мясо, смачно, страви
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment