Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

"Нужно просто перестать стрелять" (с)




Для розкрутки Зеленського використовувалися акаунти фанів російських зірок у соцмережах (СКРІНШОТИ)
naparise.com
Феномен передвиборчої кампанії Володимира Зеленського ще будуть вивчати. Поки кандидат заробляв гроші концертами, мережею ширилися «підтвердження» про підтримку мільйонів віртуальних прихильників. В Україні, зокрема на Вінниччині, виборці повірили, що підписавшись на будь-яку сторінку «Зе!Команди» у соцмережі, вони стануть частинкою цієї спільноти. Проте спільноти виявилися фейковими. Мережеві маркетологи команди кандидата обманули людей. За кілька місяців до голосування на «Зе!» перейменовувалися навіть сторінки фанів зірок російської естради.

Поки перед першим туром президентських виборів більшість політиків, які отримали кандидатські посвідчення, агітацію будували на критиці діючого очільника держави, а штаб Петра Порошенка «звертав увагу» переважно на розвінчання міфів, які лунали від Юлії Тимошенко, «вистрілив» той, хто фактично перебував у тіні.

Блискавична реклама «темної конячки», як можна назвати Володимира Зеленського, вразила тисячами віртуальних прихильників. Якщо телеглядачі підтримали шоумена 31 березня, як зірку екрану, що висміює політиків, то покоління, якому телевізор замінили гаджети, у мережі відчуло себе спільнотою чогось великого і трендового. А як же?.. Тисячі і десятки тисяч таких як вони підтримують Зеленського. І вони підтримали.

Невеличке розслідування сторінок показує, що над людьми «пожартували». Щоб створити фейкове уявлення про формування прихильної спільноти навколо саме кандидата у президенти Володимира Зеленського, його команда використала акаунти з уже сформованою аудиторією. Інколи за кілька років.

Більше того, ці сторінки раніше належали фан-групам російських артистів та виконавців, тим, хто просуває різні види бізнесу на території Росії, а також блогерам та спільнотам, у назві яких вказано домен “ru”. Потім – переважно у грудні 2018-го чи лютому 2019-го - змінилася лише назва сторінки зі збереженням кількості підписаних на неї користувачів мережі.


Приміром, такі виконавиці як Ольга Бузова та Анна Сєдокова дуже популярні на території Росії. За дивним збігом обставин, починаючи з грудня 2018 року, ще до офіційного повідомлення Володимира Зеленського на «1+1» про своє рішення балотуватися, фан-сторінки вищеназваних виконавець із сформованою аудиторією громадян Росії перейменовано на сторінку українського коміка.

В погоні за гучною «цифрою» підписників команда Зеленського не нехтувала використовувати акаунти, що раніше несли в собі нецензурну лексику та порнографію.


vision of nation
Ви хочете знайти логіку у виборця ЗЕ? Ось наприклад!






***


Tags: Зеленский, гниди, мрази, обзор
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments