Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Будівництво почалось: як виглядатиме Шулявський міст (фото)

Будівництво століття в Києві. Так виглядатиме нова розв'язка на Шулявці:

1

Вчора, 16 березня, в Києві перекрили рух транспорту по Шулявському шляхопроводу - на цьому об'єкті розпочнеться давно запланований ремонт.

Результатом одного з найбільших інфраструктурних проектів столиці має стати спорудження сучасної розв'язки. Поки ж киянам протягом багатьох місяців - щонайменше до кінця року - доведеться користуватися об'їзними маршрутами.

Що побудують

Реконструкція Шулявського шляхопроводу, інформує журнал НВ, передбачає будівництво розв'язки у формі неповного листка конюшини - мосту з трьома з'їздами. Як очікується, його пропускна транспортна здатність буде на 20% перевищувати можливості нинішнього мосту.

З'їзди матимуть по дві смуги, основна частина шляхопроводу запланована шестисмуговою.

2

При цьому на розв'язці побудують велодоріжку шириною 2 м і довжиною близько 800 м. На одній з ділянок траса для велосипедистів буде проходити під землею.

Столична влада має намір знести цех №5 державного заводу Більшовик, будівля якого розташована на розі вул. Вадима Гетьмана та проспекту Перемоги.

Вартість усього проекту становить понад 0,8 млрд грн, що робить його одним з чотирьох найбільших сучасних інфраструктурних проектів у Києві (разом з будівництвом метро на Виноградар, спорудженням Подільського мостового переходу та капітальним ремонтом мосту Метро).

Демонтувати Шулявський шляхопровід розпочнуть вже в неділю, 17 березня, - наступного дня після зупинки руху по мосту, повідомили в КМДА.

На першому етапі робіт будуть демонтовані контактна мережа, опори освітлення, карнизні блоки, консолі тротуарів. Крім того, розберуть асфальтно-бетонне покриття шляхопроводу, демонтують самі балки прогонових будов і частково демонтують ростверки (верхню частину фундаменту), розповів Олександр Здольник, головний інженер КП Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва.

За його словами, Шулявський міст почнуть зносити з двох боків одночасно, а завершити демонтаж планують у червні.

При цьому для шляхопроводу спорудять новий фундамент - старі опори непридатні для майбутніх навантажень, хоча значну частину їх залишать у землі.

"Місце для нових паль розраховане проектувальниками так, щоб вони не потрапили на підземні залишки старих", - розповів Здольник комунальному столичному виданню Вечірній Київ.

Він також зазначив, що підготовчий етап робіт було проведено з таким розрахунком, щоб у майбутньому тут залишився простір для інших інженерно-транспортних рішень. "Тобто працюємо з урахуванням футурології. [Комунальні] мережі перезаклали так, щоб бути на 100% впевненими, що в будівельну пляму колись поміститься щось ще більше, більший об'єкт", - зазначив Здольник.

Другий етап робіт, у тому числі демонтаж цеху заводу Більшовик, запланований на другу половину 2019 року.

Як довго триватиме ремонт

Столична влада обіцяє завершити основну частину робіт з реконструкції розв'язки на Шулявці до кінця 2019 року.

До цього часу планується, зокрема, завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу довжиною 158,17 м, велосипедних доріжок, ліво- і правоповоротних з'їздів.

Новий шляхопровід планується завершити в поточному році. Прохання до водіїв: поставитися з розумінням і вибирати альтернативні маршрути

Крім того, до кінця року обіцяють реконструювати підземний пішохідний перехід біля шляхопроводу, а також провести роботи з благоустрою та озеленення території грандіозного будівництва.

Зокрема, після завершення дорожніх робіт планують упорядкувати простір біля станції метро Шулявська і зупинок транспорту. Так, замість торгових павільйонів перед будівлею супермаркету Сільпо розіб'ють новий сквер.

Рух транспорту - як автомобільного, так і громадського - на цей час буде організовано по прилеглих вулицях та оновленим маршрутами. У КМДА також просять водіїв по можливості вибирати інші шляхи для своїх поїздок, щоб уникнути пробок.

"Новий шляхопровід планується завершити вже в поточному році. Тому прохання до всіх водіїв: поставитися з розумінням і вибирати альтернативні маршрути, - закликав Здольник. - Таким чином завдяки перерозподілу транспортних потоків на шляховій мережі міста ми убезпечимося від значних заторів, які можуть відбуватися у цьому вузлі".

Для того, щоб встановити центральну частину прогонової споруди над проспектом Перемоги, на одну або дві ночі буде повністю перекрито рух транспорту на проспекті Перемоги. Однак це станеться пізніше і на даному етапі мова про закриття руху на проспекті не йде.

Голова Києва Віталій Кличко перевірив готовність робіт з демонтажу Шулявського мосту, які розпочались цієї ночі.

Кличко перевірив готовність робіт з демонтажу Шулявського мосту

"З'їздив вночі на будівельний майданчик біля Шулявського шляхопроводу. Тут все напоготові. Цієї ночі ми розпочинаємо роботи з демонтажу шляхопроводу. А старт будівництва нового мосту плануємо в квітні", - написав мер у Facebook у ніч на неділю.

За словами Кличка, до кінця року має бути здійснений великий обсяг робіт зі зведення цього об'єкту. Для цього також потрібно знести частину цеху номер 5 заводу "Більшовик". Там буде побудована нова частина транспортної розв'язки.

Кличко заявив, що, за оцінками фахівців, загальні роботи зі зведення нового шляхопроводу триватимуть 17 місяців. Загальна їх вартість - близько 1 млрд гривень.


Tags: Київ, Кличко, Шулявка, дороги, инфраструктура, мосты, ремонт, строительство, транспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 5 comments