Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Ще до виборчої кампанії "Батьківщина" купила реклами на 56 млн. Плакали грошики Газпрому :-)

П’ять копійок: Коли аналізую купу офіційних і неофіційних витрат на рекламу баби Йулі в мене пробігає думка, що кремлівська братва і ОЗУ Газпром великі лохи. Вкладати гроші в лузерку української політики - великий ризик. Напевно, серед московітів нема гарного гравця з преферансу. Ну, то нехай витрачають, нам не шкода :-)



Перед виборами партія ВО "Батьківщина" купила реклами на 56 мільйонів гривень. Реклама "Нового курсу" обійшлася "Батьківщині" у суму близько 100 мільйонів гривень.

Про це повідомляє Комітет виборців України за результатами аналізу фінансового звіту партії за IV квартал минулого року.

Упродовж жовтня-грудня 2018 року політична партія "Батьківщина" витратила 71 млн грн. Із них 56 млн склали витрати на оплату реклами. Про це йдеться в звіті партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року.

Найбільше коштів, за інформацією КВУ, "Батьківщина" витратила на оплату реклами на телебаченні – 45,9 млн грн. З них 22 млн грн. отримало ТОВ "Старлайт Бренд Контент", понад 18 млн. – ТОВ "Глобал Медіа Груп". Гроші перераховані в якості оплати за розміщення реклами на телебаченні. Експерти пов’язують діяльність вказаних компаній із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та інші, розповіли в КВУ (це така у нас "цензура", як розказує балачки Юлія Володимирівна).

Ще 11 млн гривень, за інформацією Комітету виборців, "Батьківщина" витратила на розміщення зовнішньої політичної реклами (білборди, сітілайти).

Крім цього, розповіли в КВУ, "Батьківщина" спрямувала 6 млн гривень на проведення публічних заходів, 2,5 млн – на оплату матеріальних витрат і послуг, 2 млн – на оренду приміщень, 1 млн – на зарплати.

У "Батьківщині" зазначили, що в жовтні-грудні партія отримала значну кількість грошових внесків. Так, фізичні особи профінансували партію на 51 млн грн, юридичні – 6,7 млн грн.

Таким чином із 71 млн гривень загальних витрат 54,5 млн були власними грошима партії, 16,6 млн. – грошима, отриманими із Державного бюджету. Реклама була оплачена за власні гроші партії, розповіли в Комітету виборців.

Як повідомляв КВУ у листопаді, шість парламентських партій у третьому кварталі 2018 року збільшили свої витрати до 201 млн гривень, найбільше бюджетних коштів витрачає на рекламу "Батьківщина". Лише реклама "Нового курсу" обійшлася "Батьківщині" у суму близько 100 мільйонів гривень.
Tags: Батьківщина-Родіна, КВУ, Тимошенко, деньги, избирательная кампания, мониторинг, политреклама, финансы
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 3 comments