Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Made in Ukraine: експерти розповіли про перспективи українського борошна



Українське борошно вже представлене на ринках ряду регіонів світу, але вітчизняні виробники прагнуть розширити географію експорту та поповнити асортимент продукцією з доданою вартістю.

Про це Укрінформу розповів керівник управління міжнародного бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Любомир Чебан.

«Географія по нашому борошну досить велика: країни Африки, Південно-Східної Азії, Латинської Америки, але ми хочемо і далі розвивати географію збуту. Можливо, це буде Європа», - зазначив Чебан.

За його словами, для цього слід провести підготовчу роботу, зокрема отримати сертифікат органіки.

Made in Ukraine: експерти розповіли про перспективи українського борошна

Чебан також розповів, що за результатами минулого року «Аграрний фонд» входив в топ-10 найбільших експортерів борошна в Україні. За його словами, цікаво експортувати не просто сировину, а продукти з доданою вартістю, на яких буде написано «Made in Ukraine».

В конкурентоспроможності свого продукту в компанії не сумніваються. Крім пшеничного борошна першого і вищого гатунку компанія реалізує і інші товарні позиції, зокрема гречану крупу, цілісний і колотий горох. Вони, а також продукти з них представлені на стенді на найбільшій міжнародній сільськогосподарській виставці «Зелений Тиждень», що завершується в Берліні. У ній «Аграрний фонд» бере участь уперше. Відвідувачів стенду пригощають хлібом різних сортів, зокрема й гречаним.



«Гречаний хлiб - це зовсім нова ніша на німецькому ринку. Це новий продукт, він може бути цікавий для німецьких пекарень», - вважає Чебан.

Уперше готову продукцію на «Зеленому тижні» представляє і Державна продовольча зернова корпорація України. ДПЗКУ навесні минулого року зареєструвала свою торгову марку в Україні і зараз займається отриманням міжнародної реєстрації. Планує виходити в мережі з готовим продуктом - пластівцями, мюслі, борошном. Поки розглядається український ринок, але в перспективі - міжнародні ринки.



«Конкуренція жорстка в цьому сегменті, ми це розуміємо, але знаємо якість нашого продукту, це дуже якісне борошно з українського зерна», - зазначають представники компанії.

Нині ДПЗКУ працює над ребрендингом готової продукції.


Tags: Німеччина, ФРГ, агробизнес, зроблено в Україні, національний виробник, рынки, сельхозпродукция, хліб, экспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments