Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Як в Україні ничегониделаеца: № 300 (огляд)

Посилання на всі частини дайджесту "Як в Україні ничегониделаеца" знаходяться тут (№№ 001-100), тут (№№ 101-200) і тут (№№ 200-передостанній)

Попадання в танк з 20 кілометрів: артилерія ВСУ отримала нову смертоносну зброю



В Україні розроблений смертоносний снаряд “Квітник” для ствольної артилерії, технологію виробництва якого мають всього три країни в світі, пише Dialog, передає Аuto-motive.

Журналісти “ТСН” змогли з’ясувати, що технологічні лінії в Україні готові випускати модернізований артилерійський снаряд, який після модернізації не має в своєму складі російських деталей.

“Квітник” – осколково-фугасний боєприпас з лазерною головкою самонацілювання. Снаряд 152-го калібру може потрапити в мішень на відстані до 20 кілометрів. Його цілі – танки, бронетехніка, гармати, командні пункти, навіть рухома ціль в зоні ураження, оскільки політ можна коригувати за допомогою лазера.

“Три країни в світі мають таку унікальну технологію. Це неймовірна точність. Він простіше світових аналогів, дешевше і надійніше”, – переконує директор дивізіону високоточного озброєння “Укроборонпрому” Андрій Артюшенко.

Була проведена глибока модернізація технологічної лінії виробництва, куди було встановлено швейцарське обладнання. Осколково-фугасний боєприпас має лазерну головку самонаведення і призначений для артилерійських систем типу гаубиці “Мста-С”, 2С3М “Акація”, та поразки броньованих цілей, командних пунктів та інженерних споруд з першого пострілу.

“Квітник” здатний вражати цілі, що рухаються зі швидкістю до 10 м / с з ймовірністю 0,9. Раніше артилерійський снаряд практично наполовину був складений з російських комплектуючих, проте після початку окупації Криму і війни на Донбасі співпрацю з Росією було повністю зупинено.



На транснациональный коридор GO Highway в 2019 году заложили четыре миллиарда

На транснациональный коридор GO Highway в 2019 году заложили четыре миллиарда

На масштабные ремонтные работы трассы Highway GO будет заложено 4 млрд грн. Об этом премьер-министр Владимир Гройсман написал на своей странице в Facebook.

“Трасса Highway GO. Транснациональный коридор, который соединит украинские черноморские порты Одессы и Николаева с польскими портами в Балтийском море в Гданьске и Гдыне. Проект очень важен для логистики. Он должен упростить и удешевить перевозки грузов от Балтийского до Черного моря. В Украине проходит около 1000 км дороги. В 2019 году продолжим масштабные ремонтные работы. Закладываем на эти цели 4 млрд грн”, - отметил глава правительства.

Этот маршрут учитывает трассы М-09 Тернополь – Львов – Рава-Русская; М-12 Стрый – Тернополь – Кропивницкий – Знаменка (Тернополь – Умань); М-05 Киев – Одесса (Белая Церковь – Умань – Одесса); М-14 Одесса – Мелитополь – Новоазовск (Одесса – Николаев – Херсон).

В 2018 году на выполнение работ по проекту выделено 4 млрд грн.

Українець продає консервований борщ до ЄС



Ян Островський з Первомайська виробляє консервований борщ та сало, які вподобали в ЄС. Борщ підприємець продає у вигляді концентрату, до якого необхідно додати воду, передає #Шотам

Ідея виготовляти консервований борщ прийшла до 32-х річного Яна, коли він відправляв продукти харчуванням українським бійцям в АТО.



Хлопець вже встиг зареєструвати власну торгову марку “Стодола”. Щодня на фабриці Яна виробляється понад 1000 банок консервів. У найближчих планах підприємця – продавати квашені овочі до Європи та вийти на ринок Америки.









За 2018 рік пасажиропотік українських аеропортів зріс на 25%

За 2018 рік пасажиропотік українських аеропортів зріс на 25%

Пасажиропотік українських аеропортів минулого року зріс на 25% порівняно з 2017 роком. Про це у Facebook написав президент Петро Порошенко.

“11 червня 2017 року ми відкрили символічні двері в Європу і запровадили безвізовий режим. Важливо було не тільки отримати безвіз, а й розширити можливості для подорожей за конкурентними цінами. За підсумками минулого року маємо чудовий результат – пасажиропотік українських аеропортів зріс на 25% порівняно з 2017. У 2018 пасажиропотік українських аеропортів вперше перевищив 20 мільйонів за рік”, - зазначив Порошенко.



За його словами, також минулого року частка лоукостів у міжнародному сполученні досягла 30%, а “декілька років тому ми про це навіть мріяти не могли”.







Кременчугский автозавод изготовил новый мощный тягач для военных

Кременчугский автозавод изготовил новый мощный тягач для военных
Фото: сайт ЧАО "АвтоКрАЗ"

Предприятие ЧАО "АвтоКрАЗ" по заказу украинских военных изготовило мощный полноприводный тягач КрАЗ-7634НЕ. Об этом сообщает пресс-служба предприятия.

"ЧАО «АвтоКрАЗ» в первых числах нового 2019 года сделало украинским военным подарок, отгрузив заказчику новое полноприводное шасси КрАЗ-7634НЕ колесной формулы 8х8... От своих предшественников оно отличается более мощным - 460 л.с. - двигателем и автоматической коробкой передач, максимальный крутящий момент которой рассчитан на 2500 Н/м. Такое агрегатирование совместно с проходной трансмиссией позволяет реализовать высокие тягово-динамические характеристики автомобиля", - говорится в сообщении.

На заводе рассказали и о других новшествах. В частности, по требованию заказчика выхлопная система размещена между 1 и 2 мостами с выхлопом на правую сторону по ходу движения автомобиля, а вместо двух топливных баков прямоугольной формы по 350 л установлены два по 165 л круглого сечения.

Автомобиль, с компоновальной схемой «кабина перед двигателем», имеет монтажную длину рамы 8080 мм, внешний минимальный габаритный радиус поворота - 14 м. Шасси имеет первую и вторую управляемые оси, все мосты - ведущие. Рулевой механизм - интегрального типа с встроенным гидравлическим усилителем, который позволяет снизить усилие на рулевом колесе до 10 кгс, что значительно снижает утомляемость водителя.

Самоходное шасси грузоподъемностью 27 т предназначено для монтажа тяжелого спецоборудования. Полный привод всех колес обеспечивает эксплуатацию самоходного транспортного средства в условиях бездорожья.

Кабина имеет высокие эргономические показатели. У нее низкая посадка - 2800 мм (для сравнения: у КрАЗ-7140Н6 (8х6) - 3170 мм), которая позволяет удобно располагать над крышей кабины различное спецоборудование. Широкое лобовое стекло обеспечивает отличный обзор дороги. Кабина, а также кожух двигателя окрашены в зеленый защитный матовый цвет.

Более 42 % украинского экспорта идет в страны ЕС

Более 42 % украинского экспорта идет в страны ЕС - Порошенко

Своевременная и эффективная переориентация на европейский рынок дала экономике Украины совершенно новые возможности, и сейчас более 42 % украинского экспорта идет в страны Европейского Союза. Об этом заявил президент Петро Порошенко во время общения с жителями Здолбунова Ривненской области.

“Курс на европейскую интеграцию позволил нашему государству запуск углубленной и всеобъемлющей зоны свободной торговли. Благодаря этому более 42 % украинского экспорта — это экспорт в страны Европейского Союза. Это хороший ответ на то, что Россия объявила эмбарго и закрыла все свои рынки с 2013 года для всех украинских производителей”, - сказал Порошенко.

По его словам, целью России было довести нашу страну до экономического упадка.

“Она это делала, чтобы задушить Украину экономически, чтобы выкинуть с рабочих мест миллионы украинцев, прежде всего, на востоке нашего государства. Это ударило в первую очередь по русскоязычным украинцам. Только своевременная и эффективная переориентация на европейский рынок дала нашему экспорту и всей экономике Украины совершенно новые возможности”, - отметил Президент.

Он выразил надежду, что показатели украинского экспорта в страны ЕС уже в ближайшее время достигнут 50%.

Енергоатом торік збільшив дохід від реалізації електроенергії на 14%

Енергоатом торік збільшив дохід від реалізації електроенергії на 14%

ДП "НАЕК "Енергоатом" у 2018 році збільшило дохід від реалізації електроенергії на 14,4% – до 52,68 млрд грн порівняно з аналогічним періодом 2017 року, повідомляє прес-служба Енергоатома у звіті за 2018 рік.

"За 2018 рік до ОРЕ (Об'єднаного ринку електроенергії - ред.) відпущено електроенергії на суму 52,6821 млрд грн (з ПДВ), що на 6,643 млрд, або 14,4% більше, ніж за 2017 рік (46,04 млрд грн з ПДВ)", - ідеться у звіті.

За даними компанії, розрахунки ДП "Енергоринок" за відпущену електроенергію за 2018 рік станом на 1 січня 2019 року становили 50,627 млрд грн, або 96,1% за 2018 рік.

Загальна заборгованість Енергоринку за відпущену електроенергію з урахуванням боргів за попередні періоди становить 12,371 млн грн - борг скоротився на 233,4 млн грн порівняно з 2017 роком.

Енергоатом за минулий рік сплатив до бюджетів усіх рівнів та здійснив розрахунки зі страхування на загальну суму 10,618 млрд грн, виконавши 95,4% своїх фінансових зобов'язань за 2018 рік. Загальна заборгованість Енергоатома із платежів до бюджетів усіх рівнів та розрахунків зі страхування становить 168,7 млн грн.

Енергоатом є оператором чотирьох АЕС України: Рівненської, Хмельницької, Запорізької та Южно-Української. Компанія експлуатує 15 енергоблоків, оснащених водо-водяними енергетичними реакторами загальною встановленою електричною потужністю 13,835 ГВт. Також у підпорядкуванні НАЕК - Ташлицька ГАЕС встановленою потужністю 302 МВт у турбінному режимі і побудована на нижньому водосховищі ГАЕС Олександрівська ГЕС встановленою потужністю 11,5 МВт.

Хроніки «зубожіння» Слобожанщини:

За 3 года промпредприятия Харьковской области нарастили выпуск продукции на 14%



Так, объем реализованной промышленной продукции предприятий Харьковщины за 11 месяцев 2018 года составил ₴ 169,4 млрд. Это на ₴ 20 млрд (или 13,4%) больше, чем за аналогичный период предыдущего года. За 9 месяцев прошлого года прибыль прибыльных предприятий Харьковщины составила ₴ 5,6 млрд.

«Промышленность Харьковщины - это 70% бюджетных поступлений, 30% рабочих мест области и 60% всей прибыли экономики области. В промышленности работают более 155 тысяч жителей области. Поэтому можем с уверенностью сказать, что развитие промышленности - это база региональной экономики. От ее роста зависит развитие региона в целом, - подчеркнула глава ХОГА Юлия Светличная.

Если рассчитать кумулятивный рост производства, то за 3 последних года харьковская промышленность нарастила выпуск продукции на 13,9%. Наибольший рост выпуска продукции демонстрируют отрасли химической продукции, производства изделий из древесины, машиностроения и фармации.

Большой импульс к развитию харьковских машиностроительных предприятий дал ежегодный Международный экономический форум «Инновации. Инвестиции. Харьковские инициативы».

В 2017 году в рамках форума был заключен ряд крупных контрактов в энергомашиностроительной сфере на общую сумму более 5,5 млрд грн. Это дало возможность загрузить в 2018 году на 100% два наиболее мощных предприятия региона - АО «Турбоатом» и ГП «Электротяжмаш».

В 2018 году на форуме было заключено сделок более чем на ₴ 6 млрд, и достигнуты договоренности об инвестиционных намерениях еще на 250 млн долл. США, подписаны 2 меморандума о сотрудничестве.

«Все это позволит загрузить наши предприятия на 2019-2020 годы, гарантирует стабильность и дальнейшее развитие энергомашиностроительного комплекса Харьковской области», - сказала Юлия Светличная.

Высокую степень загруженности имеют предприятия оборонно-промышленного комплекса Харьковской области.

Благодаря активному сотрудничеству областной администрации и концерна «Укроборонпром» в рамках программы импортозамещения в оборонной сфере в Харьковской области сформирован «оборонный кластер», ядром которого стал ГП «Завод имени В.А. Малышева». Это позволило предприятию войти в тройку крупнейших машиностроительных предприятий области.

Также руководству области удалось привлечь к выполнению государственного оборонного заказа почти полторы сотни смежных предприятий, среди которых - «Коммунар», «Турбоатом», «Южкабель», ЛКМЗ, Волчанский агрегатный завод, «Хартрон» и др.

Кроме того, начиная с 2014 года, в области большая работа ведется над расширением рынков сбыта и ассортимента продукции. Например, завод «Южкабель» сегодня поставляет продукцию в Польшу, Францию и Нидерланды. Интерес для стран Евросоюза представляет продукция тракторного завода - в прошлом году ХТЗ посетила делегация представителей 24 дипломатических миссий стран-членов ЕС. Активно завоевывают европейский рынок и рынки стран Северной Америки и Восточной Азии предприятия Индустриальной группы УПЭК.

На Харьковщине ведется масштабное обновление больниц и медицинских комплексов



2018 год стал для области годом восстановления и строительства объектов медицинской сферы. Ремонтные работы велись в более 50 учреждениях здравоохранения.

Так, в 2018 году ремонтно-строительные работы проводились на 22 объектах учреждений здравоохранения областного подчинения. Кроме того, ремонты были проведены на 30 объектах в районах - центральных районных и городских больницах.

Также в прошлом году в области начато строительство 30 новых амбулаторий общей практики - семейной медицины. Кроме того, было приобретено 30 единиц служебного автотранспорта для строящихся амбулаторий.

«Параллельно с проведением ремонтов закупаем новое оборудование, чтобы у врачей были нормальные условия для диагностики и лечения пациентов. Для этого мы используем все возможности - от государственных средств и средств областного бюджета до финансирования международных партнеров. Прислушиваемся к врачам и в этом году будем закупать оборудование, учитывая их пожелания», - рассказала Юлия Светличная.

Всего в 2018 году за счет средств областного бюджета было приобретено 287 единиц медицинского оборудования на сумму почти 143 млн грн. Это рентгенологическое, оборудование ультразвуковой диагностики, эндоскопическое, операционное оборудование, аппаратура искусственной вентиляции легких, современное высокотехнологичное ангиографическое оборудования и тому подобное. Для усовершенствования материально-технической базы центральных районных и городских больниц было приобретено более 30 единиц современного медицинского оборудования на общую сумму более 30 млн грн.

Существенно обновлена ​​и усовершенствована материально-техническая база бюро судебно-медицинской экспертизы, для которого приобретено 27 единиц современного специального оборудования.







Україна підписала угоду про закупівлю ударних турецьких дронів

Україна підписала угоду про закупівлю ударних турецьких дронів

Президент України Петро Порошенко повідомив, що підписано угоду про закупівлю для українських військових ударних турецьких дронів Bayraktar TB2. Про це глава держави написав у Facebook.

“Як ми і домовлялися з Президентом Туреччини Реджепом Таїпом Ердоганом, підписано угоду про закупівлю для українського війська ударних турецьких дронів Bayraktar TB2”, - написав Порошенко.

За його словами, ці новітні ударні безпілотники оперативно-тактичного рівня, окрім вискотехнологічних характеристик, також можуть бути доозброєні сучасним високоточним ракетним озброєнням для знищення бронетехніки, інженерних та фортифікаційних споруд, а також морських цілей.

Порошенко зазначив, що угода між державною компанією "Укрспецекспорт", що входить до складу державного концерну "Укроборонпром", та турецькою компанією Baykar Makina є частиною заходів із розширення військово-технічного співробітництва між Україною та Туреччиною, та “цілковито відповідає стратегічному курсу України до Альянсу - його стандартів та відкритого світового ринку озброєння, у який успішно інтегрується український оборонно-промисловий комплекс”.

“Продовжуємо переозброювати українську армію сучасними зразками, що відповідають стандартам НАТО”, - наголосив Президент.Як поінформували у концерні "Укроборонпром", до складу якого входить "Укрспецекспорт", згідно з угодою українська армія найближчим часом отримає партію ударних дронів Bayraktar TB2, значний запас високоточного та звичайного озброєння до них, послуги з навчання операторів та технічного персоналу, а також гарантійне обслуговування протягом декількох років.

Bayraktar TB2 – це ударний безпілотник оперативно-тактичного рівня з розмахом крил у 12 метрів і та радіусом дії у 150 км, здатний перебувати у повітрі протягом 24 годин. Максимальна злітна маса цього безпілотника становить 560 кг за максимальної ваги корисного навантаження 50 кг. Окрім того, Bayraktar TB2 оснащений системою автоматичного зльоту та посадки, що значно спрощує його експлуатацію.



У концерні повідомили, що нині опрацьовується створення на базі запорізького ДП "Івченко-Прогрес" спільного українсько-турецького підприємства з виробництва комплектуючих до безпілотної техніки, зокрема двигунів та іншої авіоніки.

ДК "Укроборонпром" працює над поглибленням співпраці з оборонними компаніями Туреччини. Нині реалізується ціла низка спільних проектів: створення літака Ан-188, інтеграція українських засобів захисту у турецьку бронетехніку, постачання в Україну захищених цифрових засобів зв‘язку тощо.



Медицина Генического района получила новое оборудование на 1,3 миллиона

Донетчина выделила из бюджета на медоборудование почти 325 миллионов

На Херсонщине возможности центра первичной медико-санитарной помощи приграничного с временно анексированным Россией Крымом Генического района усилили новым оборудованием общей стоимостью 1,3 млн гривень.

Об этом сообщила пресс-служба Херсонской облгосадминистрации со ссылкой на информацию, обнародованную директором Департамента здравоохранения ОГА Виктором Короленко.

"На приобретение медицинского оборудования и техники для Генического центра первичной медико-санитарной помощи в 2018 году было выделено 1 млн 300 тыс. гривень. В конце 2018 года оборудование было доставлено в Генический ЦПМСП. Вскоре будет установлено и оно будет работать для пациентов", - говорится в сообщении.

Среди данного оборудования - система ультразвука, гематологический анализатор, электрокардиографы, реабилитационные столы.

По информации пресс-службы, средства на приобретение медицинского оборудования выделены решением Херсонского областного совета, согласно распоряжению председателя Херсонской ОГА от 23 апреля 2018 года №343 "Об исполнении в области постановления Кабинета министров Украины от 9 июня 2011 года №647 (с изменениями) с целью выполнения бюджетной программы "Расселение и обустройство депортированных крымских татар и лиц других национальностей, которые были депортированы с территории Украины".

В Херсонской области проживает самое большое среди регионов Украины, после Крыма, количество крымских татар. А в самой области больше всего кърымлы проживает в Геническом районе.

Український експорт до Канади зріс майже на 50%

Українські кондитери виходять на канадський ринок - президент торгової палати

За перші три квартали минулого року експорт українських товарів до Канади збільшився на 48,5%. Про це в інтерв'ю Укрінформу сказав посол України в Канаді Андрій Шевченко.

“Угода про вільну торгівлю між Канадою та Україною вже виправдала надії, які на неї покладалися, і продовжує їх виправдовувати. Ілюстрацією цього є бодай те, що за перші 9 місяців минулого року експорт українських товарів до Канади зріс на 48,5%”, - сказав Шевченко.

За його словами, зростання показали і деякі дуже неочікувані сфери. “Особливо приємно, що зони росту з’являються у тих сферах, де ми особливо і не могли їх спрогнозувати. Скажімо, минулого року Україна стала одним із ключових продавців яблучного соку Канаді. Це - цікавий ринок із високою конкуренцією, на якому українці знайшли для себе нішу”, - зазначив посол.

Він закликав українських підприємців продовжувати шукати способи виходу на канадський ринок. “Я свідомо наводжу цей приклад, аби заохотити українців шукати такі нові зони росту, тому що Угода про вільну торгівлю прибрала абсолютну більшість адміністративних бар’єрів та зняла тарифи, суттєво спростивши процес торгівлі між державами”, - підсумував дипломат.

Як відомо, угода про вільну торгівлю між Канадою та Україною набула чинності 1 серпня минулого року, після чого Канада негайно скасувала 98% мит на українські товари. Натомість, для канадських товарів на українському ринку було одразу скасовано 72% мит, а упродовж 7 років безмитний експорт має вирости теж до 98%. Угода також взаємно відкриває ринки державних закупівель. Окремі розділи документа захищають електронну комерцію та інтелектуальну власність.

Виробники кондитерської продукції з України домовилися про вихід на канадський ринок.

Про це в інтерв'ю Укрінформу розповів президент Канадсько-української торгової палати Зенон Потічний.

“Українські постачальники кондитерської продукції змогли на виставках у Канаді знайти собі дистриб’юторів і вже починають поставки продукції за океан”, - сказав Потічний.

За його словами, дуже успішно зайшли до Канади також українські виробники меблів. “Кільком компаніям вдалося налагодити збут і продати навіть ті речі, які були привезені спеціально для виставки”, - наголосив президент КУТП.







На українських суднобудівних підприємствах сьогодні будується 7 суден



Сьогодні на українських судобудівних заводах триває будівництво 7 суден: двох танкерів-хімовозів, одного судна-перевантажувача та чотирьох буксирів, передає Ukraine Now.

Список суден, що будуються:
Танкер-хімовоз для Нідерландів на Херсонському суднобудівному заводі
Судно-перевантажувач на миколаївському суднобудівному заводі Нібулон
Танкер-хімовоз для Нідерландів на Чорноморському суднобудівному заводі
4 лінійних буксира проекту POSS-115 на суднобудівному заводі Нібулон

Кілька днів тому на суднобудівному заводі Нібулон з’єднали на стапельному майданчику два нижніх блоки загальною вагою 730 тонн і довжиною 77 метрів майбутнього судна-перевантажувача, що становить вже більше половини проектної довжини судна. Зараз продовжуються роботи по формуванню носової частини перевантажувача, найближчим часом будуть пристиковані секції блоків 11, 13, 15, 17. Таким чином, довжина судна збільшиться ще на 32 метр.

Уже в цьому році потужне самохідне перевантажувальне судно з двома крановими частинами і сховищем на 10 тисяч тонн повинен поповнити нібулонівський флот.




На Херсонській верфі триває будівництво танкера-хімовоза для голландської компаній Veka. На сьогоднішній день встановлена остання секція – надбудова – голландського танкера і закінчено етап виробництва блоків і секцій, що складають корпус танкера-хімовоза, завершується їх зварювальне пристикування. Далі будуть проведені добудовні і трубні роботи, після чого фахівці верфі проведуть випробування приміщень і фарбування.

Передача судна замовнику запланована на 1 квартал 2019 року.




На Миколаївському Чорноморському суднобудівному заводі сформовано вже більше половини циліндричної частини корпусу танкера-хімовоза.

На стапельній позиції поточно-позиційної лінії верфі зістиковано п’ять з восьми блоків циліндричної частини корпусу (вантажна зона з танками для перевезення наливних вантажів). Незабаром до формованого корпусу буде пристикований ще один блок.

Одночасно йдуть роботи по формуванню носового і кормового краю танкера, насиченню трубопроводами, установці леєрного огородження і Кнехтів, закінчується складання підстави під кран.



На суднобудівному заводі Нібулон паралельно з будівництвом судна-перевантажувача будують 4 лінійних буксири проекту POSS-115.





Спуски буксирів заплановані на перше півріччя 2019 року.

На Житомирщине в 2018 году установили 20 футбольных полей

На Житомирщине в 2018 году установили 20 футбольных полей

На Житомирщине создается спортивная сеть футбольных площадок с искусственным покрытием. В 2018 году 20 футбольных полей стали началом для создания комфортных и современных условий для занятий спортом детей и молодежи, сообщает пресс-служба Житомирской областной федерации футбола.

"В этом году к строительству запланированы новые площадки, которые скоро будут в каждом районе области", - говорится в сообщении.

Строительные работы по обустройству спортивного пространства ведутся в Пулинах и с.Кошелевка Пулинского района, а также в с. Рыжаны Хорошевского района. Также готовят к строительству спортивные поля в Андрушевке и Житомире (стадион "Спартак", где реконструируют два футбольных площадки), в пгт. Брусилов и пгт. Лугины.

Кроме того, по сообщению департамента регионального развития ОГА, на 2019 год запланировали реконструкцию стадиона с обустройством футбольного поля с искусственным покрытием в Коростышевском районе, спортивные площадки для мини-футбола с искусственным покрытием в Чуднове, в пгт. Брусилов, пгт. Лугины и в Черняховском районе.

Отмечается, что футбольные поля с искусственным покрытием строят по типовому проекту. Каждая площадка имеет размер 44х22 м, ограждена забором и оборудована уличным освещением. Спортивные поля создаются за средства из государственного бюджета в софинансировании с местными.











Продовження не забариться.

Добірка за допомогою ресурсів Національний Промисловий Портал , Суспільне Око, Укрінформ, Зроблено в Україні, прес-служб органів влади, підприємств, харківського камрада onosamo, читачів та інш.
*****
Допомога антимосковському українському блогу (за бажанням) / Помощь блогу (при желании и наличии средств):
Реквизиты: карта “ПриватБанк” № 5168 7422 2966 6940
Tags: #УкраїнаЗмінюється, #Шотам, АПК, ОПК, Україна, бизнес, заводы, зроблено в Україні, инвестиции, инфраструктура, модернизация, перемоги, предприятия, прогресс, производство, промышленность, развитие, реформы, успехи, экономика, экспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments