Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Класні танки баби Йулі, або "Где деньги, Зин?"

"Я призываю не тратиться на политическую рекламу, а купить на эти деньги танк для армии"- баба Йуля
класні танки

Віталій Барабаненко @baraban088
по наследству перешли


Схеми Тимошенко: де “Батьківщина” взяла 100 млн грн на політичну рекламу

Юлія Тимошенко витратила на рекламу передвиборчу програму “Новий курс” 100 мільйонів гривень за півроку, підрахували в Комітеті виборців України (КВУ).

Логічне питання: звідки такі гроші в “Батьківщини”?



За півроку 336 фізичних осіб переказали партії 70 мільйонів гривень. При цьому благодійники заздалегідь потурбувавшись, щоб внесок був менше 150 тисяч гривень і не підлягав моніторингу фіскальних служб.

Ця схема "пожертв" для “Батьківщини” не нова: аналітики кажуть, схожу схему політична сила застосовувала і до виборів у 2014 року. Напевно, спонсори просто не чули, що Юлія Володимирівна давно вирішила відмовитись від подібної ганебної практики.

“Якщо є зайві гроші для такої реклами — я думаю, що було би абсолютно правильно спрямувати це на рахунок Міністерства оборони і краще купити пару БТРів або танків. Я пропоную всім, хто буде балотуватися – і я почну з себе – відмовитися від цієї зомбуючої, пустої, нікчемної реклами, яка розташована завжди на всіх виборах по біг-бордам, стовпам, по підворіттям, на каналах телебачення”, - заявляла Тимошенко у 2014 році.

Заклики лідерки “Батьківщини” так і залишилися гучними словами — замість підтримки української армії, Тимошенко використовує пенсіонерів для своїх брудних оборудок для легалізації грошей на виборчі кампанії.

У 2016 — на початку 2017 року рух “Чесно” з'ясував, що десятки пенсіонерів, учителів і навіть безробітних переказували переказували гроші на рахунок “Батьківщини” навіть не підозрюючи про це. Використовуючи персональні дані без дозволю громадян партія залучила 7,5 мільйонів гривень.

Здавалося б, державне фінансування партій мало б вирішити подібні проблеми: два роки діє закон і жодна з політичних сил, що нині сидять у парламенті, не відмовилась від цих коштів. А “Батьківщина” ще й з бюджету отримала 70 мільйонів гривень.



Юлія Тимошенко вже домовилася з олігархами про фінансування своєї виборчої кампанії під час поїздок до Туреччини та Греції.

Міста України та український сегмент інтернету заполонила агресивна та нав'язлива політична реклама лідерки “Батьківщини” Юлії Тимошенко.

Також, Юлія Тимошенко витрачає колосальні суми на політичну рекламу, яка буквально заполонила вулиці країни.

Генеральна прокуратура України підозрює представника ВО "Батьківщина" Сергія Коровченка у державній зраді під час окупації Росією Автономної Республіки Крим.

Крім того, походження грошей на політичну рекламу Юлії Тимошенко наразі встановити неможливо, адже вона зарано почала виборчу кампанію.

Юлія Тимошенко планує витратити на передвиборчу кампанію до 400 млн доларів



"Три нюанси. Момент перший. Ми всі дуже добре пам'ятаємо, як перед виборами 2014-го Юлія Володимирівна була ініціатором і дуже гучно на всіх прес-конференціях: я категорично вимагаю, щоб політики припинили цю зомбуючу, негативну, дорогу рекламу на білбордах, на телеканалах, представляйте свою позицію, доказуйте свою правоту, а гроші віддайте у зону АТО. Маєм? Побачили.

Момент другий, що стосується оцих підпорогових сум, що стосується джерел, які нібито звичайні прості виборці поділилися. Ми прекрасно розуміємо, що це є повна брехня. Це роблять багато політичних сил. Це є обман, обман виборців, обман держави тощо. Ми прекрасно розуміємо, що там де є обман, там будуть потім наслідки. Я як все-таки журналіст-розслідувач займався кількома моментами - поїздок, скажімо, Юлії Володимирівни до Ігоря Коломойського, до Рестіса - це такий мільярдер в Греції, дуже не чистий на руку і дуже з сумнівними планами охопити і захопити інфраструктуру портову в Україні, особистий партнер Новинського у бізнесі і тому подібне. І, очевидно, що гроші йдуть звідти. А там, де дали гроші олігархи українські чи зарубіжні, їх доведеться віддавати нам, а не тим, хто рекламується політиком.

І момент третій - щодо суми. Насправді рекламний ринок найзакритіший і найменш правдивий, скажімо так.

Розрахунки експерти робили і ми вийшли на те, що Юлія Володимирівна планує на рекламу і інші заходи, зв'язані з проведенням виборів, потратити десь порядку 300-400 млн доларів. Ви розумієте собі астрономічнічть цієї суми? Просто помножте це на 28, умовно кажучи, і дістаньте розмір в гривнях. І подумайте, хто це буде повертати. Це страшні гроші, просто неймовірні", - наголосив політичний експерт Тарас Чорновіл, повідомляє "Прямий".




Рейтинг за їжу: у Хмельницькому “Батьківщина” роздавала продуктові пайки



У Хмельницькому в партійному офісі “Батьківщини” людям видавали набори з продуктами. Факт роздачі пайків зафіксував місцевий активіст Андрій Попик. Він розповів, що пакети роздавали від імені керівника місцевої обласної парторганізації Олега Лукашука.

За продуктами вишукувалася черга не лише з пенсіонерів: були й молоді люди. До офісу “Батьківщини” люди прийшли за списками.






Tags: Тимошенко, избирательная кампания, консервы, кроты Лубянки, политреклама, проститутки, теневые схемы, финансы
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments