Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Гастрономічним брендом Житомира обрали суп-гуляш по-житомирськи. Добраніч, українці!

У Житомирі обрали гастрономічний бренд міста

Учасники святкового заходу "Житомир туристичний" визначили кулінарну візитівку обласного центру – суп-гуляш по-житомирськи. Про це інформує управління культури  Житомирської міської ради.

"В рамках святкування Всесвітнього дня туризму 30 вересня житомиряни вибрали свій гастробренд. Ним став суп-гуляш по-житомирськи. За нього проголосували більшість гостей заходу, які обирали найкращу серед різних страв. Конкурентами супу-гуляшу були млинці, рулет, профітролі, печеня по-поліськи й сирники", - йдеться в публікації.

Стравами пригощали студенти Житомирського торгівельно-економічного коледжу.

Під час свята також відбулися гастрономічний батл кухарів та шоу барменів. Гостей розважали конкурсами, квестами, вікторинами, екскурсіями містом, ярмарком майстрів, презентаціями "Житомир туристичний" та оригінальними фотозонами.
Tags: Житомир, блюда, бренди, гастрономия, свято, смачно, страви, туризм, українська кухня
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 5 comments