Олег Леусенко (oleg_leusenko) wrote,
Олег Леусенко
oleg_leusenko

Как в Украине ничегониделаеца. Часть 34 (обзор)

Продолжение. Начало здесь: Как в Украине ничегониделаеца. Часть 1 (обзор), Часть 2 , Часть 3 , Часть 4, Часть 5, Часть 6, Часть 7, Часть 8, Часть 9, Часть 10, Часть 11, Часть 12, Часть 13, Часть 14, Часть 15, Часть 16, Часть 17, Часть 18, Часть 19, Часть 20, Часть 21 , Часть 22, Часть 23, Часть 24, Часть 25, Часть 26, Часть 27, Часть 28, Часть 29, Часть 30, Часть 31, Часть 32, Часть 33

Україна експортує чорну ікру до Франції



Виробляють делікатес в звичайному селі Київської області. У селі Трипілля під Києвом, вже 7 років діє акваферма, де виробляють популярний дорогий делікатес – чорну ікру. Цього року першу партію ікри відправили до Франції, пише газета «Експрес», передає UBR.

Сьогодні на фермі вже 40 тис осетрових. Перші 250 кілограмів ікри вдалося отримати лише на сьомому році діяльності акваферми. Всього на фермі 50 резервуарів для риби різного розміру. 100 грамів ікри з української стерляді коштує 1600 грн, а з українського осетра – 2500 грн. Капітальний внесок в $1 млн в акваферму, ще не окупився. Для цього потрібно хоча б 4 роки.

В Україні продавати чорну ікру складно. Попит невисокий. Адже ціни є космічними для середньостатистичного споживача. Тому ми зараз активно співпрацюємо з Францією. У нас ікра дешевше, у них – дефіцит. Зараз готові купувати у нас 400 кілограмів ікри! – Антон Яременко власник АКВАФЕРМИ.

Легкая промышленность Киева увеличила производство на 56%



Производство продукции на предприятиях шести отраслей промышленности Киева из девяти в первом квартале выросло по сравнению с соответствующим периодом прошлого года, больше всего - в легкой промышленности.

Об этом на пресс-конференции в Укринформе заявил заместитель директора-начальник управления промышленности и инновационной политики Департамента промышленности и развития предпринимательства КГГА Анатолий Баган.

"В Киеве работает и отчитывается по форме 1-б в статистике около 800 промышленных предприятий, которые представляют девять отраслей промышленности. Шесть из них закончили первый квартал с положительным индексом промышленной продукции, то есть если сравнить результаты работы этих предприятий с первым кварталом предыдущего года, в них увеличилось производство", - сказал Баган.

Он добавил, что к этим отраслям относятся легкая промышленность, которая продемонстрировала в столице рост на 56%, производство пищевых продуктов (+7%), фармацевтика (+7,1%), строительные материалы (+25%), производство химических веществ (+21%) и поставка электроэнергии (+1,1%).

За таких умов, органи місцевого самоврядування зобов’язані бути успішними, - Я. Казюк про місцеві бюджети



47,4 млрд грн склали залишки коштів загального фонду усіх місцевих бюджетів України станом на 1 травня 2017 року. Порівнюючи з початком цього року, обсяги залишків зросли на 13,8 млрд грн або в 1,4 рази. Про це повідомила координатор з фінансової децентралізації Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки програми U-LEAD) Яніна Казюк.

Посилаючись на дані Міністерства фінансів, вона відзначила, що за квітень залишки місцевих бюджетів збільшилися на 1,9 млрд грн або на 4%.



Окремо Яніна Казюк поінформувала щодо бюджетів об’єднаних територіальних громад, відзначивши позитивну динаміку. Залишки коштів на рахунках 366-ти бюджетів громад склали 2,1 млрд грн. Порівнюючи з початком року цей показник зріс майже у 2 рази (+1 млрд грн).



«Місцеві бюджети наповнюються, зростають. А отже розширюються і можливості втілення проектів, які розвиватимуть території. Звісно, що водночас зростає і відповідальність місцевого самоврядування. Але по-іншому не буває. За таких сприятливих умов, органи місцевого самоврядування зобов’язані бути відповідальними, бути успішними і перетворювати свої території на привабливі для проживання, відпочинку і роботи», - сказала Яніна Казюк (http://decentralization.gov.ua/news/item/id/5547).

Сумские машиностроители будут поставлять оборудование для нефтехимической отрасли Ирана



ПАО „Сумское машиностроительное научно-производственное объединение” получило статус одобренного поставщика в иранскую компанию National Iranian Petrochemical Company (NIPC), благодаря чему отныне сможет принимать участие в тендерах на поставку оборудования для нефтехимической отрасли страны-партнера. Об этом корреспонденту Укринформа сообщила начальник пресс-центра АО Диана Кириченко.

„Впервые о сумских машиностроителях в Иране узнали еще в середине 90-х годов прошлого века, когда была с успехом возведена и запущена в эксплуатацию компрессорная станция (КС) „Фарошбанд”. В дальнейшем с помощью нашего предприятия в этом государстве появился целый ряд мощных КС. Среди них: „Нурабад”, „Исфаган”, „Чалванд”, „Ардабил”, „Сараб”, „Хаджиабад”, „Хараван”, „Сирджан”, „Савех”, „Южный Парс”, „Шуридже” и много других. Видное место в общем перечне занимает газокомпрессорная станция на подземном хранилище газа „Сарадже”. Это самый крупный объект из всех тех, что построены сумскими машиностроителями в Иране. В рамках реализации данного проекта были созданы эксклюзивные турбокомпрессорные агрегаты мощностью 25 МВт с двухкорпусными центробежными компрессорами низкого и высокого давления. Производителей такой техники можно пересчитать на пальцах одной руки. Так что нефтяники и газовики Ирана о компетенции СНПО знают не понаслышке, и получение статуса одобренного поставщика в иранскую компанию National Iranian Petrochemical Company (NIPC) тому свидетельство”, - отметила Кириченко.

Вместе с нефтегазовым рынком данной ближневосточной страны высокий интерес для украинских машиностроителей представляет также ее нефтехимическая отрасль, которая курируется National Iranian Petrochemical Company.

В частности, в Иране работает более сорока нефтехимических комплексов. По оценкам экспертов, помимо их переоснащения, ожидается всплеск строительства новых объектов этого направления. Уже к 2019 году объем инвестиций в иранскую нефтехимию может превысить $40 млрд.

Новий термінал Cargill щороку приноситиме Україні понад 600 млн грн податків

Робота нового зернового терміналу Cargill принесе Україні понад 600 млн грн податків і близько $8 млн портових зборів щорічно. Таку інформацію оприлюднили під час підписання контракту на проведення днопоглиблення в порту «Южний» між АМПУ і China Harbour Engineering Company LTD (CHEC).

За словами прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, зараз важливо швидко і якісно провести роботи з днопоглиблення, пише Аgravery.

«Сьогодні ми можемо підписати угоду про участь Китаю в розвитку української інфраструктури. Це важливо. Китайський бізнес переконався, що нове українське законодавство дозволяє відкрито і публічно брати участь в українських тендерах і перемагати в них. Днопоглиблювальні роботи, які будуть проводитися в результаті цього тендера, мають дуже важливе значення, є масштабним проектом для України, що збільшує можливості порту "Южний". Це також додаткові можливості для розвитку національної економіки, що є одним з найголовніших пріоритетів для уряду», ― наголосив Гройсман.

Так, днопоглиблення акваторії причалів №№23, 24 і 25 порту «Южний» передбачене інвестиційним проектом будівництва американською корпорацією Cargill зернового терміналу потужністю 5 млн тонн на рік.

За словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна, участь американських партнерів робить днопоглиблення «Южного» проектом, що швидко окупається.

«Це перший крок, від якого залежить не тільки імідж міністерства або китайської компанії, а й імідж України, Китаю та Сполучених Штатів, які реалізують у порту проект вартістю понад $100 млн. Від його реалізації ми очікуємо створення сотень робочих місць і додаткових надходжень до бюджету», ― зазначив Омелян.

Украина планирует расширить продовольственный экспорт в Китай



Украина и Китай сотрудничают в вопросах согласования фитосанитарных и инспекционных требований относительно расширения линейки украинской агарной продукции для экспорта на рынок КНР. Об этом сообщает Министерство аграрной политики и продовольствия Украины.

"Сейчас Госпродпотребслужба и представители AQSIQ активно сотрудничают в вопросах согласования фитосанитарных и инспекционных требований относительно экспорта целого ряда украинской аграрной продукции на рынок КНР. Речь идет о подсолнечном шроте, свекловичном жоме, молочных продуктах, мясе птицы, яйцах, меде и других", - говорится в сообщении.

Минагро добавляет, что уже в июне председатель Государственной службы Украины по вопросам безопасности пищевых продуктов и защиты потребителей Владимир Лапа осуществит рабочий визит в КНР.

Україна запропонує Китаю локалізацію виробництва електровозів



Україна має намір запропонувати Китаю виробництво електровозів з максимально можливою локалізацією на своїй території.

Як передає кореспондент “Інтерфакс-Україна”, про це повідомив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань на прес-конференції, присвяченій підсумкам візиту української делегації до Китайської Народної Республіки.

“Китайські фахівці приїдуть в червні з візитом до нас в “Укрзалізницю” щоб виробити механізм аудиту та інвестицій щодо електровозів, нададуть тестовий електровоз”, – сказав він.

Розповідаючи про тестування локомотива корпорації General Electric, В. Довгань повідомив про створення спільної проектної групи GE, “Укрзалізниці” та Мінінфраструктури України: є план протягом року вийти на інвестиційний проект.

“У чому проблема проекту? У тому, що у них є виробництво в СНД, в Казахстані, і нам складно було конкурувати. Вони готові нам їх продавати і теоретично ми, може, готові були б їх купувати, але політика прем’єра і уряду в тому, що потрібно максимально локалізувати виробництво. Такий же шлях ми пропонуємо і китайцям – створити проектну команду на місці в Києві, відпрацювати питання. Є підтримка з нашого боку, з боку УЗ, заводи всі вже бачили, потрібно взяти і зробити”, – констатував заступник міністра.

Раніше повідомлялося, що американська компанія General Electric Transportation зацікавлена інвестувати в Україну, зокрема в модернізацію рухомого складу української залізниці.

До цього General Electric 21 липня 2016 року підписала меморандуми про співпрацю з державним підприємством “Антонов” і “Укрзалізниця”.

Корпорація і “Укрзалізниця”, зокрема, підписали меморандум про розширення співпраці у сфері розвитку та модернізації парку дизельних локомотивів ПАТ на базі технологій GE. Він охоплює широкий спектр застосування технологій американської корпорації для забезпечення зростаючих потреб країни в транспортній інфраструктурі, враховує досвід реалізації аналогічних проектів GE у світі.

Сторони тоді домовилися проаналізувати можливість модернізації та подальшого обслуговування дизельних локомотивів “Укрзалізниці” для збільшення терміну служби, підвищення ефективності та екологічності парку компанії.

Пізніше GE надала “Укрзалізниці” для випробувань вантажний дизельний локомотив мережі ТЕ33А.
*****
В Україну вже в червні прибуде на тестування китайський електровоз

У Мінінфраструктури повідомили, що з китайськими партнерами обговорюється створення спільного підприємства на базі одного із заводів Укрзалізниці.

За словами заступника міністра інфраструктури Віктора Довганя, в рамках оновлення рухомого складу Укрзалізниці з китайськими партнерами обговорюється створення спільного підприємства на базі одного із заводів УЗ.

Рада отменила регистрацию иностранных инвестиций



Верховная Рада приняла законопроект 4541 о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно уменьшения барьеров для привлечения иностранных инвестиций.

В документе говорится об отмене регистрации иностранных инвестиций и внесении изменений в правила трудоустройства и временного проживания иностранцев. Закон принят 239 голосами депутатов.

Закон отменяет регистрацию иностранных инвестиций, упрощает процедуру выдачи разрешений на применение труда иностранцев и видов на жительство в Украине.

В соответствии с законом, особыми категориями иностранцев и лиц без гражданства, претендующих на трудоустройство в Украине, признаны иностранные высокооплачиваемые профессионалы; учредители и/или участники, и/или бенефициары (контроллеры) юридического лица, созданного в Украине; выпускники университетов, входящих в первую сотню в мировых рейтингах университетов, согласно перечню, определенному Кабинетом министров Украины; иностранные работники творческих профессий; иностранные ИТ-профессионалы.

"Этот законопроект, действительно, касается исключительно перечень четырех категорий высокооплачиваемых ИТ-выпускников 110 лучших вузов мира, а также представителей креативных профессий", - отметил один из авторов законопроекта Сергей Кираль.

По его словам, на сегодня в Украине работают 9 тысяч иностранных работников.

Австрійці купують в Україні завод з виробництва ламінату



Компанія Kronospan Holdings PLC отримала дозвіл від АМКУ на придбання контрольного пакету акцій (понад 50%) Коростенського заводу МДФ в Житомирській області. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.

У 2016 році Коростенський завод МДФ (Житомирська область) скоротив збиток в 4,8 разу, або на 38,7 млн ​​грн. Чистий дохід підприємства за підсумками минулого року збільшився на 1,5%, або на 15,2 млн грн.

Коростенський завод МДФ знаходиться в Житомирській області і займається виробництвом ламінованих і шліфованих деревоволокнистих плит.

Довідка: Група компаній Kronospan заснована в Австрії в 1897 році і є провідним європейським виробником листових матеріалів на основі деревини. До складу холдингу входять понад 40 виробництв в 28 країнах, на яких працює понад 14 тис чол, а виручка перевищує 4,5 млрд євро. В Україні компанії належить ТОВ “Кроноспан УА”, яке є одним з найбільших в Україні виробників ламінованих і шліфованих ДСП і постформінгу, а також поставляє на ринок плити МДФ, шліфовані і лаковані ХДФ, глянцеві плити HDD, плити з орієнтованою длінноразмерной стружки (OSB), ламінована підлога, стінні декори, підвіконня, аксесуари та інші види продукції групи.

Французская компания «Beten International» работает над 4 проектами в Мариуполе



В Мариуполе Донецкой области французский бизнес готов помочь реализовывать проекты в приморском городе. Об этом сообщили в Мариупольской городской раде.

Отмечается, что во время встречи с президентом французской компании «Beten International» Жаном Рош Мариупольский городской голова Вадим Бойченко рассказал, что проведена большая работа по поддержке французского правительства и личном участии посла Изабель Дюмон. Благодаря чему была представлена возможность презентовать Мариуполь на встрече с большим бизнесом Франции.

«Во время презентации был представлен ряд ключевых проектов, которые мы знаем, как реализовать, но финансового ресурса у Мариуполя на это недостаточно», – отметил Бойченко.

Таких проектов девять, среди них направлены на решение проблем водоснабжения Мариуполя, комплексный проект управления твердыми бытовыми отходами, освещение города, внедрение энергосберегающих технологий.

Сегодня Жан Рош приехал в Мариуполь, чтобы обсудить четыре проекта, по которым компания «Beten International» подготовила план работ и готова разработать по ним проектно-сметную документацию. «Мы, как инженерная компания, готовы предлагать решения, в том числе инновационные, по большинству вопросов, которые стоят перед городом. А также помогать в подготовке заявлений на международное финансирование проектов», - подчеркнул президент французской компании «Beten International».

Было подписано двустороннее соглашение о сотрудничестве, в рамках которого предусмотрен визит представителей горсовета к французским компаниям, которые успешно решают проблемы управления твердыми бытовыми отходами.

На франківському хлібокомбінаті запустили сучасну охолоджувальну лінію



В ПАТ “Івано-Франківськхлібокомбінат” відзвітувати про закінчення двох великих проектів.

Перший проект передбачив запуск системи охолодження хліба, яка закінчується “автоматом” порізки і пакування продукції. Система дозволяє автоматично охолоджувати, нарізати та пакувати хліб за годину-дві, залежно від розміру продукту, передає GALKA.IF.UA.

Техніка дає можливість уникнути людського фактору. Це означає більшу безпеку продукції. Ми цими моментами намагаємося задовольнити наших споживачів, – зазначила директорка ПАТ Світлана Криворучко.

Директорка хлібокомбінату також зауважила, що запуск нового обладнання суттєво на ціну виробів не вплине, інформує “Галка”.

Другий проект, який впровадили, – система автоматичного формування заявки, перехід на пластикову тару та закупівля 18 нових автомобілів-хлібовозів. Незабаром придбають ще 10 “Опелів”.

Президент холдингу “Хлібні інвестиції” Юрій Триндюк каже, що модернізацію провели на європейському рівні. Розмір іноземних інвестицій на ці два проекти склав 1 мільйон 200 тисяч доларів.

Завдяки запуску нової лінії хліб із Івано-Франківська доставлятимуть в інші регіони, зокрема, на Львівщину.

На заході був присутній Посол Литовської Республіки в Україні пан Марюс Януконіс, адже обладнання для нової лінії надали литовські інвестори. Послу вручили коровай, а для усіх присутніх виконували пісні про хліб.

Киев наращивает экспорт быстрее, чем импорт



Темпы роста экспорта продукции в Киеве в первом квартале на 1 процент превысили показатели импорта при общем увеличении товарооборота более чем на 17 процентов. Об этом на пресс-конференции заявил президент Киевской торгово-промышленной палаты Николай Засульский, сообщает корреспондент Укринформа.

"В первом квартале текущего года товарооборот в столице вырос на 17,6%, экспорт вырос на 18%, а импорт - на 17%. То есть, мы имеем плюс по экспорту продукции по городу Киеву", - сказал Засульский.

Он проинформировал, что Киев экспортирует продукцию в почти 180 стран мира, а треть столичного экспорта приходится на страны Евросоюза.

По словам Засульського, столичная власть вместе с предпринимателями продолжает поиск новых рынков сбыта продукции киевских предприятий после потери большого российского рынка. В этом контексте он сообщил, что посетить первую выставку-презентацию "Сделано в Киеве", которая состоится 25 мая, приглашены партнеры из разных стран.

"У нас будут гости из Хорватии, Словакии, Венгрии, Литвы, ОАЭ, Германии, Молдовы, Грузии, Канады, Румынии, Италии, Беларуси", - проинформировал президент Киевской торгово-промышленной палаты.

КБ «Південне» задіяно в створенні другого в людській історії суборбітального літака SpaceShipOne


Фото - airandspace.si.edu

У Пола Аллена, одного із засновників Microsoft і фінансиста, є в планах і створення другого в людській історії суборбітального літака SpaceShipOne. Посильну допомогу в цьому йому вже надає дніпровське КБ «Південне».

Все більша мініатюризація електроніки дозволяє з оптимізмом поглянути на запуски ракет з допомогою авіаційно-космічних систем (АКС), коли ракета стартує ні з Землі, а відділяється від піднявшого її в небо літаки. Такий спосіб виведення супутників на орбіту отримав назву «Повітряний старт», передає “Військова панорама“.

Незважаючи на численні проекти, які довели можливість такої доставки супутників на навколоземну орбіту, на сьогоднішній день в світі існує лише одна діюча АКС. Це крилата ракета-носій легкого класу Pegasus XL – її виводить на орбіту переобладнаний для цих цілей пасажирський літак Lockheed L-1011 Stargazer. Належать вони американській корпорації Orbital ATK.

Можливості цієї системи обмежуються виведенням на низьку навколоземну орбіту апаратів вагою не більше 443 кг. Тоді як більшість телекомунікаційних супутників або апаратів дистанційного зондування Землі або важать більше, або вимагає більш високих орбіт.

Stargazer і Pegasus стартували вже 43 рази. Останній запуск відбувся в грудні 2016- го з мису Канаверал. АКС успішно вивела на орбіту вісім апаратів глобальної супутникової системи навігації циклонів (Cyclone Global Navigation Satellite System, CYGNSS), розробленої на замовлення НАСА для поліпшення прогнозування тропічних ураганів.

Українські фахівці неодноразово пропонували використовувати для запуску супутників важкі транспортні літаки Ан-124 «Руслан» і Ан-225 «Мрія» виробництва АНТК «Антонов». Ще в минулому десятилітті колишній генконструктор КБ «Південне» Станіслав Конюхов говорив про те, що «Повітряний старт» може стати наймасштабнішою розробкою України на найближчу перспективу.

«Географічні особливості України не дозволяють країні мати свій космодром, оскільки відпрацьовані ступені ракет падали б на густозаселені території. Однак Україна могла б мати повний цикл космічних послуг, запускаючи свої ракети над океаном», – стверджував прославлений конструктор.

Співвласник Microsoft і другого в історії суборбітального літака SpaceShipOne Пол Аллен віддав перевагу супутникам.

Для цього в Ан-124 могли б помістити ракету вагою 60-70 т і супутник до 1 т. Запускати носій планували з висоти 11-12 км за допомогою парашутної системи і запуску ракетних двигунів, які і вивели б на орбіту корисне навантаження.

Свого часу цей проект розглядали як дуже серйозну альтернативу наземним стартам легких носіїв. Під нього навіть створили спільне підприємство, куди української сторони увійшов АНТК «Антонов».

Однак «Повітряний старт» за допомогою Ан-124 так і не був реалізований чи з політичних, чи то через фінансові причини. І був припинений, коли авіакомпанія «Політ» не змогла виплатити військовим повну вартість орендної плати транспортних літаків.

Проте інтерес до АКС залишається і буде тільки зростати, оскільки електроніка, що виводиться на орбіту, стає все більш мініатюрною, а на ринку космічних послуг з’являються гравці, які не страждають відсутністю грошей.

За даними «2000», дніпровське КБ «Південне» веде переговори по створенню легких ракет-носіїв для повітряного старту відразу з двома потенційними замовниками – британською компанією Orbital Access і американської Vulcan Aerospace. Крім цього, їм пропонують комплектувати свої ракети українськими двигунами.

Опрацьовується одночасно кілька варіантів перспективних ракет легкого класу як з наявними, так і з проектованими двигунами РД-835 і РД-870 – для перших ступенів. Верхні щаблі передбачається створювати з використанням двигунів РД-809К і РД-861К (на базі агрегатів третього ступеня «Циклон-4»).

Orbital Access в 2015-му отримала грант Британського космічного агентства на 250 тис. британських фунтів, запропонувавши найкращу дорожню карту розвитку в цій країні авіакосмічних технологій до 2030 року. Вона передбачає в тому числі створення АКС, здатних виводити на будь-які орбіти супутники вагою не більше 500 -600 кг.

Партнери Orbital Access в цьому проекті – британська оборонна та аерокосмічна корпорація BAE Systems, а також профільні факультети технічних вузів.

Vulcan Aerospace – набагато більш відома компанія в вузьких колах ентузіастів освоєння космосу. Її засновником і одним із двох головних керуючих директорів є партнер Білла Гейтса по Microsoft Пол Аллен, який заслужив репутацію одного з головних двигунів приватної космічної ініціативи в світі.

Саме пан Аллен профінансував будівництво суборбітального космічного корабля SpaceShipOne і літака для його виведення – White Knight («Білий лицар»), який у 2004 році менш ніж за тиждень двічі вивів в космічний простір пілотований корабель. Таким чином він завоював приз Ansari X-Prize вартістю $ 10 млн., затверджений для популяризації космічних технологій.

Згодом відомий британський бізнесмен Річард Бренсон придбав ліцензію на використання технологій SpaceShipOne для космічного туризму і замовив компанії Scaled Composites Берта Рута (побудувала SpaceShipOne) вдосконалений варіант човника – SpaceShipTwo, за допомогою якого суборбітальні польоти повинні стати більш доступними.

Поки космічний туризм не придбав широкого поширення. Почасти через свою дорожнечу. Досить сказати, що шість секунд на орбіті в стані невагомості обійдуться «мандрівникові» в $ 200 тис.

Більш корисним і комерційно вигідним застосуванням суборбітальних кораблів може стати використання White Knight в якості першого ступеня АКС з виведенням на орбіту дорогих супутників.

Про це, зокрема, йдеться в одному з останніх прес-релізів Vulcan Aerospace, розміщених на сайті компанії. У жовтні минулого року одна з «дочок» Vulcan Aerospace, заснована Полом Алленом і Бертом Рутом, – Stratolaunch Systems домовилася про партнерство з Orbital ATK. Остання, як ми вже говорили, є власником АКС Pegasus XL і виробником вантажної РН Antares, основну конструкцію першого ступеня для якої спроектувало КБ «Південне», а збирають на «Південмаші».

Угода між Orbital ATK і Stratolaunch Systems передбачає поставку останньої декількох екземплярів РН Pegasus XL і адаптацію її для запусків за допомогою White Knight.

При цьому, переконаний президент групи «Повітряні системи» в Orbital ATK Скотт Лер, угода зі Stratolaunch Systems – тільки перший крок в довгостроковому партнерстві, яке дозволить забезпечити інноваційні та економічні варіанти для комерційних клієнтів пускових послуг.

До таких безумовно відноситься перш за все здешевлення вартості виведення корисного навантаження. Цього можна досягти за рахунок збільшення вантажопідйомності ракети в порівнянні з наявною у Pegasus XL. Судячи з усього, саме це завдання Orbital ATK і запропонувало вирішити свого українського партнера.

Украина может поставлять на Филиппины радары и дроны


Республика Филиппины и Украина могут результативно сотрудничать в сфере военно-технического сотрудничества между странами.

Об этом сообщает пресс-центр СНБО по итогам встречи первого заместителя секретаря СНБО Украины Олега Гладковского с высшим руководством оборонного ведомства Республики Филиппины.

"С уверенностью констатирую, что Украина и Республика Филиппины могут результативно сотрудничать в сфере ВТС. Это станет еще одним позитивным шагом для расширения двустороннего взаимодействия между странами", - подчеркнул Гладковский во время встречи с секретарем Национальной обороны страны Делфином Лорензаной.

Собеседники обсудили вопросы сотрудничества, в частности в области кораблестроения, производства средств противовоздушной обороны, БПЛА, радарной техники и систем вооружения.

"В действительности Филиппины со своим рынком и экономикой открывают большие перспективы для украинских разработчиков и производителей. Кораблестроение, разнообразные системы вооружений, радары, БПЛА - и это не полный перечень того, что Украина может предложить в рамках взаимовыгодного оборонного сотрудничества", - подчеркнул первый заместитель секретаря СНБО Украины.

Кроме того, Гладковский провел встречи с командующим военно-воздушными силам Лтгеном Эдгар Фаллориной и заместителем секретаря Национальной обороны по закупкам и логистике Джесусом Рей Авиллой.

"Убежден, что мой визит в Республику Филиппины станет новой отправной точкой для развития результативного сотрудничества, ведь у нас есть много того, что нас объединяет. Поэтому углубление украинско-филиппинского сотрудничества в сфере ВТС будет содействовать укреплению национальной безопасности наших государств. Более того, после проведенных встреч я был приятно удивлен, что высшее военное руководство Республики Филиппины довольно хорошо проинформированы о деятельности ГП "Антонов" и знакомо с его продукцией и достижениями. Это вызвало у меня настоящую гордость за нашу авиационную промышленность", - добавил первый заместитель секретаря СНБО Украины.

У Дніпрі закуплять 32 нових тролейбуси


Богдан Т701.15

У Дніпрі до кінця року планують запустити на маршрути 32 нових тролейбуси та оновити зупинкові комплекси. Про це розповів міський голова Борис Філатов в ефірі передачі «Грані» на 34 каналі.

Він переконаний: якісні зміни муніципального транспорту приємно здивують містян.

Ми домовилися придбати 32 тролейбуси на умовах лізингу. Ще 2 купуємо на автономному ході. Також хочемо подовжити маршрути № 5 і № 10 до залізничного вокзалу. Я поставив завдання стосовно нових тролейбусних ліній – щоб був рухомий склад, нові зупинки, щоб загалом це виглядало зовсім інакше, – зазначив Борис Філатов.

Очікується також, що до кінця року у місті запрацює тролейбусний маршрут № 2. Він полягатиме від перехрестя вул. Січеславська Набережна до вул. Володимира Мономаха і звідти – до житлового масиву Парус. Це колишня лінія № 13, яку нині відновлюють після повного закриття.

Продовження: Как в Украине ничегониделаеца. Часть 35 (обзор)

Добірка за допомогою ресурсів Національний Промисловий Портал і Укрінформ

Ссылки на все части дайджеста "Как в Украине ничегониделаеца" можно посмотреть здесь

*****
Допомога антимосковському проукраїнському блогу (за бажанням) / Помощь блогу (при желания и наличии средств):
Реквизиты: карта “ПриватБанк” № 5168 7422 0772 0016
Tags: АПК, беспилотники, децентрализация, заводы, зроблено в Україні, инвестиции, инновации, инфраструктура, машиностроение, местные бюджеты, модернизация, налоги, обзор, перемоги, предприятия, прогресс, производство, промышленность, развитие, строительство, упрощение, успехи, экономика, экспорт
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 9 comments